yup, school, sport, uitgaan en feesten doe ik nog gewoon Dus sociaal zit het met mij verder nog wel helemaal prima
school: National Achievement College Sport: Achievementbal Achievementscafe´s en Achieventsparty zeker
Hmm, jij bent duidelijk niet verder dan de basisschool gekomen, ofwel rumast? Als je nu is ALLES uit je belabberde intellect haalt, en nog een keertje mijn post leest, zul je tot de ontdekking komen dat ik me bij jou, en bijna elk ander, aansluit op de mening dat METALFEAR inderdaad een ziekelijk hoge gamerscore heeft. Class dismissed. :b:
Normaal kan ik me altijd wel vinden in een ww2 game maar dit is gewoon ronduit slecht. De AI loopt niet en ik kijk ram traag rond.
Dit spel is echt slecht, de demo in ieder geval, ik kon gewoon alles met mes doen of non-scope met m'n sniper ook van super ver af gewoon als je richter rood is schieten en ze zijn al dood.
Je kunt het ook van de positieve kant bekijken, als de titel een beetje letterlijk te nemen is ben je er na een uur alweer van verlost
er zit geen positieve kant aan dit spel, als je na een uur al klaar bent met de single player ben je €65 kwijt en dat noem ik niet zo positief
wat een poepspel. Caroony graphics, geen WOII sfeer, té makkelijk, je kan zo langs iedere vijand lopen richting je objective en er is niks aan de hand. Zonde van het dataverkeer
Dat kan je instellen-->> tijdens het spel op start drukken en dan options. Niet dat het spel er beter van wordt, het blijft een slecht lelijk klotespel Is dat een serieuze vraag?