Maar zelfs dan vind ik het een beetje zonde om voor 2 games te kopen. Je zal er vast een hoop plezier van hebben gehad. Had ik ook op men NES toen met men gun maarja we zullen zien op de xbox 360
xbox360 rules, ook voor jou geldt dat je wel met een klein beetje meer inhoud mag posten. Zat even je posts in dit forumdeel te bekijken en je propt in elk topic gewoon een paar woorden neer. Beetje op letten aub.
jezus man dit is tog geen goeie game, ik had deel 3 weles geleend van iemand en deel 2 in de arcadehalen gespeeld maar die games zuigen focking erg. (mijn Mening)
Ik vind het geweldige games. Ik ben er echt een fan van. Maarja, ik vrees dat deze niet meer naar de consoles komt na de tegenvallende verkoop van deel 3 op de xbox. Deel 2 op de Dreamcast was wel een groot succes...
Ik vindt de hotd serie iets weghebben van slechte B-films, ze hebben gwn iets speciaal, bv de dialogen zijn zo slecht dat ze goed worden. Misschien heeft het iets te maken met de lightguns, de gwne lightgun werkt niet meer op een hdtv.
Ik ben bang dat hij niet meer op de X360 gaat verschijnen, alleen in de arcade-hallen. Helaas! /Edit: Volgens IGN komt hij in 2008 uit, maar de arcade-versies zijn sinds 2006 al te spelen (Japan maart, US december). Ik ben benieuwd.