grote probleem met zo'n aankoop als dit vindt ik de houdbaarheid.. Ik bedoel; je koopt dat pakket voor een dikke 90 euro...sluit alles aan (nog steeds heel erg blij met je aankoop) doet HOTD3 d'r in.. speelt hem in 3 kwartier uit :| Dan krijg je me toch een knoop in je maag!!! Ik weet het nog niet hoor....daarbij hoorde ik ook nog eens dat het spel eigenlijk geen moer aan is...
okee , waar dicht bij de grens in belgie ligt die winkel die de beretta verkoopt...?, heeft iemand n UTL of n tel. nummer, kan eigenlijk nergens iets vinden van n gameshop in belgie (behalve bartsmit maar die heeft um niet). iemand ?
Ik ga HOTD 3 echt nie kopen veel te kort en die gun van madcatz is nog veel vetter als die scorpion man........die van madcatz lijkt wel een beetje op een machinegeweer.....die scorpion lijkt nergens op
zag de preview op game, lijkt me echt niks aan, ze zeiden ook al dat je het in een half uur kan uitspelen, het is rondlopen en knalllen enkel en alleen lompe monsters uitelkaar laten spatten
http://www.lik-sang.com/info.php?category=53&products_id=2585& Als je de Beretta gun wil bestellen. Ik heb hem net gekocht voor €55 hier in Brussel.