1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

House of the Dragon

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Yellow 13, 16 mei 2022.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.988

Zin aan!
    #Reckatopicmodusoff!

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    4.430
    Zijn Weiss en Benioff hierbij betrokken? Of na het laatste seizoen met de staart tussen de benen weg?

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    4.106
    Godzijdank niet (betrokken).

Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    3.988
    Inderdaad. Hoop dat er type schrijvers op zitten zoals die van Chernobyl. Die mini serie was 100x beter dan de laatste drie of vier seizoenen van GOT. Trailer van HOTD belooft in elk geval veel goeds... maar daar kan je gezien de oude herinneringen aan GOT wel wat gezonde twijfel bij hebben. Hoop zo dat deze serie slaagt. :)

5. Reckuuza

Reckuuza #THEGREATRESET2030 #WORDWAKKER #ONELASTRIDE

Leuk Bevonden:
    13.879
    meh. prequel. troep

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    3.988
    Dat zou ik ook niet te hard roepen. Zitten ook goede acteurs tussen. Vergeet zijn naam even, maar die man die Prins Philip speelde in de 1e 2 seizoenen van The Crown, is al een sterke naam. Het idee, van die troonopvolging in de trailer doet mij al vermoeden dat er een groot en mogelijk boeiend conflict staat te wachten.

Jij denkt nog teveel aan GOT en wat Jorrie al zei: Die schrijvers zitten er niet meer op, dus deze serie een paar afleveringen de kans geven vind ik wel het minste wat jij en ik kunnen doen. Het belangrijkste is dat de serie vrij vlot uitkomt, dus we zullen het snel genoeg weten... en anders zal HBO India, of zoiets, wel weer per ongeluk ''lekken.'' Dan weet je het helemaal snel. :)

Deel Deze Pagina