Trouwens, is de serie bij jullie ook heel flets ofzo? Gewoon daylight scenes zijn heel grey, alsof volle helderheid ook niet aanstaat. Edit: pcies dit dus
Gap inderdaad. Heb denk ik tien procent van deze ep meegekregen omdat alles zo fucking donker en flets was. Instellingen veranderen hielp wel maar gare shit hoor. Prima episode verder maar everybody is a cunt in deze serie haha. Behalve die koning die is wel dope op zich. En had hele tijd uncle fucker liedje uit South Park in mijn hoofd
Kennelijk waren we op Dragonstone, wat foggy van zichzelf was door vulkaan + 1 groot cgi fuckfest dus. En ja verder is t beetje pesten en kinderlijk gezeik tussen 3 fams met overbodige draggoes en thats it. GOT had wel veel meer te bieden.
Van wat ik er van kon zien was de aflevering prima maar heb nog geen character die ik echt tof vindt (zoals een Tyrion,Kingslayer etc) Denk dat het vanaf volgende week eigenlijk pas echt gaat beginnen want Spoiler als ik het goed heb begrepen is er dan weer een redelijke time jump (en ook de laatste) en zijn de kinderen weer een stuk ouder en zal het verhaal dus echt meer over de troonopvoling gaan
damn ze vliegen er dan wel echt met sneltreinvaart doorheen imo. kan niet begrijpen dat mensen dit slow paced vinden. dan heb je de og GOT ook niet gezien.
Of DBZ waarbij je 10 afleveringen tegen dezelfde lava uitbarstingen moet aankijken voordat Goku zijn spiritbomb een keer klaar heeft. Dat was slow paced.
500000 timeskips maar sommige ppl agen nooit. zoals die grandma met lang haar. en wie is wie elke x nog steeds. TROEP