Ja dat begreep ik ook even niet. Ik dacht zijn nicht maar gisteren noemde Alicent de koning haar vader.
Dat was idd de dochter van Alicent en Viserys en geen nicht. Werd nergens expliciet gezegd maar volgens mij is zij dus wel getrouwd met Aegon en hebben ze ook kinderen samen maar voor Targaryens is dat eigenlijk vrij normaal
Tjaaa beetje voorspelbaar allemaal. Nu is iedereen boos en kna 't ei delijk beginnen. Over 2 jaar dan
Goede aflevering en prima seizoen. Grootste nadeel is idd dat je nu weet dat het los gaat maar je nog 2 jaar moet wachten
Ik vond het wel lekker doorkijken maar mist toch wel wat interessantere verhaallijnen ten opzichte van GoT. Ik heb het idee dat ze hier en daar wel beetje gerekt hebben zeg, sjonge. Nu maar eens Rings of Power aanslingeren.
wat vond je gerekt dan? vond t hele seizoen so far juist behoorlijk gerushed aanvoelen (laatste ep nog niet gezien). en skip rop.
Ik vind seizoen 1 bijna dienen als een proloog tussen de strijd tussen Rhaenyra en Alicent, en na ep 10 heb je pas echt het idee, nu gaat het beginnen. Maar dan kun je dus lekker 2 jaar wachten. Aan de andere kant, het is ook weer te snel, want seizoen 1 omhelst 30 jaar ofzo, en al die timeskips zorgt er ook voor dat je niet echt binding hebt met characters, want je ziet ze maar enkele episodes. Helemaal met de kiddos, niemand bouwt een band om met een Luke, ook mede omdat het verschillende acteurs zijn. In dat opzicht is de scope dus ook weer te groot voor 1 seizoen.
Ja ik ken die hele tori niet dus geen idee hoe t zal unfolden. Laatste ep dus nog niet gezien maar ja ik heb ook nog weinig bonding met die kiddos die prob wel important gaan worden. vind, ondanks dat ik niks over m weet, die fuck met die ooglap wel echt een badass.