Hallo! Ik zat laatst eens te denken hoe mijn ideale huis eruit zou zien en kwam wel uit op een aardig idee, alleen nu wil ik dat idee eens visualiseren. Dus wie weet er een goed programma waarme je je eigen huis en tuin mee kan ontwerpen? Met 3d objecten en dergelijke.. Het moet wel makkelijk te gebruiken zijn...en het liefst dat je er een trial van kan downloaden... Weet iemand zo een soort programma? Alvast bedankt
he, nou zat ik gisteren net hetzelfde te denken. Ik heb ff gezocht maar was te lui om ècht verder te zoeken
LOL ik ben nu iets aan het downen, hopen dat het een goede versie is met van alles en nog wat erop aan *) Het kwam vooral door een programma op discovery Sun Sea and Scaffelding ofzo.... toen dacht ik hoe zou ik er een mooi huis van maken....
Mijn vader had ooit zo'n progje, lelijk was het, maar hij maakte wel z'n eigen tuin en huis, ik zal is kijken of ik dat prog kan vinden...
Hahahaha zat ik indd ook aan te denken, dat gebruikte ik vroeger altijd ... Maar das voor mij nu te oud spul...dus ik ga maar voor dat Punch! ff hopen dat het een goede download is... Als ik het een beetje heb gemasterd dan laat ik wel een paar pics zien...
kijk eens op ikbetaalerwelvoor.org (moet je wel cc voor hebben) /Mod Gelieve de FAQ een keer door te nemen - Orcrist
Nee ik ga nog lang geen eigen huis kopen... En heb al op ikbetaalerwelvoor.org gekeken... Maar ik heb em inmiddels . Ik heb gewoon zin om ff een huisje te ontwerpen daarom vroeg ik naar een geschikt programma /Mod Kleine aanpassing - Orcrist
Ik heb nu iets van proffesional Home Design, en daar kan je alles mee designen... Dus Huis buiten/binnen en de tuin.. Maar je kan bijvoorbeeld ook zelf meubels maken met een klein deeltje ervan... Dus ik zou dat programma eens proberen...
Euhm zo goed heb ik er nog nite naar gekeken... Maar het is voornamelijk het huis en de tuin dacht ik... Maar je kan wel hoogteverschillen aanbrengen maar of je ook een meertje ofzo kan maken weet ik niet. Maar het gaat om het huis dus dat er een zee ligt moet je er dan maar even bijdenken....