hallo peoples! Ik ben bezig met een kleine marketingopdracht, maar kom niet achter een aantal gegevens , misschien kunnen jullie helpen... Hetgeen ik moet weten is hoeveel huizen er te koop staan in de steden: Tiel Lopik Wijk bij Duurstede Zeist Oosterbeek dus wat hier het huidige aanbod is. Ik heb alles geprobeerd, maar ben dus niet echt een goede zoekerttttttt Gooi jullie creativiteit er uit als je een idee hebt waar dit te vinden is..en nee, zomaar een makelaar bellen werkt dus niet Thanks!
Een makelaar bellen misschien niet, maar heb je de woningbouwverening in die gemeentes al geprobeerd? Of de afdeling volkshuisvesting van het gemeentehuis van die steden?
Je kan idd gewoon even naar de site van die plaatsen gaan, en als het goed is staat het daar ook gewoon op, of kan je het daar vinden .. En anders mail je ze gewoon..
Als ik jou was zou ik even op de funda kijken. Dan weet je het volgens mij nog niet precies maar kom je wel aardig in de buurt denk ik. Je kunt op postcode, stad, straal blabla zoeken. Succes
thx, hoor net ook funda van een medestudent, bij gemeentes wordt t niet bijgehouden, had al gebeld, en bij makelaas steken ze al snel de middelste vinger de lucht in..maar red het zo wel, groeten