hulp bij hardware(rrod)

Discussie in 'Algemeen' gestart door oblitury, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oblitury

oblitury Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo

ik heb voor mijn 360 een externe cooler gekocht,nadat ik erachter kwam dat ik toch wel een oude console heb.

dus ik bij de mediamarkt aan cooler gekocht (van gbooster)

maar als ik de cooler aansluit op de console en het aan zet,rkijg ik een hele mooie red ring of death :eek:

als ik de console zonder cooler aanzet is er niets aan de hand.

moet ik de xbox terug sturen voor reparatie? of zal het gewoon aan de cooler leggen?

edit:confused:orry als ik in het verkeerde topic zit

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat je scartcable er dan niet goed inzit, oid?

3. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou die cooler ook niet gebruiken.

Die gaat niet goed met het stroom van de 360 om waardoor je zelfs een rrod kan krijgen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dit topic staat in het verkeerde forum en waarom maak je nog eens een topic met dezelfde vraag? Gelieve het de volgende keer maar bij één topic te houden ;).

En als de 360 perfect werkt zonder een extra cooler waarom zou je er dan één opzetten? Als je een RROD zou krijgen van overhitting dat gaat zo'n cooler niet veel schelen, want echt veel verschil in temperatuur gaat er niet zijn hoor.

Een mogelijk antwoord voor de RROD heb je al in je ander topic gekregen en mocht je toch nog vragen hebben over de RROD, dan moet je in het Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa topic zijn (lees de startpost !). Heb je verder nog vragen over die koeler, dan is [Vragen] Koeling voor de Xbox 360 (Intercooler / Konig / etc) de goede plek :).

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina