duh? toch? of heb ik ergens overheen gelezen. die weinige spellen komt door lage upload. heb ik gehoord dan
yep, je hebt ergens overheen gelezen. Ik kan inmiddels conecten en meespelen. Kortom alles werkt!! Alleen mijn mic niet. niemand hoort mij en ik de rest wel! mic is niet kapot want heb gelijk andere spellen geprobeerd! snappie
Als met de witte knop ingedrukt houden niet werkt weet ik het ook niet meer. Zelf had ik eerst hetzelfde probleem. toen zei iemand tegen me dat ikd e witte knop ingedrukt moest houden om te praten.
Ik kan het spel helaas niet meer ruilen. Ik ben niet z'n bonnetjes man (vanaf nu wel). Duzz ik heb een nieuw spel gehaald. Doet ie het niet tja dan breng ik hem ook terug. Doet ie het wel dan gaat de kapotte disc ritueel vernietigt worden!! ik vermeld straks wel ff de uitslag. thx voor de reacties
Ik wil je neit beledigen of je ten onrechte beschuldigen ofzo. Maar heb je nou echt met het witte knopje geprobeerd? Want aan je reacties te zien lijkt dat niet zo. Je kan em nog altijd verkopen aan iemand die geen vermoeden heeft toch?
Je hoeft me niet te geloven, maar de xbox heeft een tijdelijk geheugen van 3 spellen. Als je er dus 3 andere spellen in doet dan is dat van gr gewist. Bij racing evoluzione hielp dit ook.
YES, gelukkig hij doet het gewoon met de nieuwe disc. Ik zat eerst ff te tewijfelen om hem zelf ff op te struren. Maar iemand anders had interesse voor de disc. Wel vreemd: Alleen af en toe vastlopers en de mic deed het niet tijdens. Verder heb ik niks kunnen ontdekken. Ach ja, ben al lang blij dat het mijn XboX niet is. Ben niet beledigd, snap heel goed dat je dat denkt. Ik kan zelf ook niet begrijpen waarom die het niet deed. Ik heb ook nog even in MK gechecked of mijn witte knopje het wel doet. Die doet het ook!! Ben iig blij dat het opgelost is. Ik geef aan een kennis. Die heeft geen LIVE!