1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp gezocht voor een goed 2.1 setje.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dodgie, 27 mei 2004.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tha-d; Nee bedankt, maar toch bedankt voor de moeite.
    Richard: Een kameraad van mij heeft ook een 3300, en daar ga ik dinsdag even luisteren & kijken hoe mij die bevalt.
    Wat is trouwens het verschil in specs tussen de Logitech Z-2200 & de Creative I-trique 3300?

Ik ga nu het komende weekend naar Denemarken, dus dan zal ik hoogstwaarschijnlijk geen reactie's kunnen plaatsten, maar dinsdag ben ik er weer, dus dan hoop ik een paar nieuwe reacties te ontdekken ;)

Iig bedankt aan iedereen tot zo ver :)

2. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    als je die Logitech X-2200 niet neemt dan zou ik als ik jou was gewoon een 5.1 setje kopen. Logitech heeft ook wel een goed 5.1 setje niet zo heel duur ook kan alleen ff niet zo snel op het type nummer komen.

iig suc6 met zoeken :)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Prettige vakantie en goedreis naar Denemarken alvast :) _0/

Of is het niet voor vakantie?

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    hahaha, hier moest ik echt wel ff om lachen!
    die creative (brak) ding heeft een 30 watt rms subwoofer, en die logitech van mij 120 watt rms! _0/ _0/ :+

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Watt zegt niet alles, je klinkt echt zon ventje van mijn ding heeft zoveel watt dus die is echt goooeeed!! Geluidskwaliteit is 10 x belangrijker...

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    tja je ziet soms van die setjes met 1000 wat PMPO van trust, maar dat is PMPO, daar klopt helemaal niks van

7. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, jij ben echt zo'n mannetje (of vrouwtje) dat alleen maar kijkt naar wat er in het foldertje word opgegeven.
    Luisteren zegt toch wel iets meer als het aantal watt wat er in de folder staat. En ik moet zeggen deze bevalt toch errug goed, heeft echt een heel mooi helder geluid en de bass is echt zeer goed te noemen. En het punt waar ik gewoon om gekocht heb is omdat ie er toch wel errug gelikt uitziet. En dat kan ik van die logitech toch nog steeds niet zeggen, maar ja dat is smaak he.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Z-2200 is zeker een goed set. Maar hij ligt wel boven je budget. De meeste winkels bieden hem namelijk vanaf 149 euro aan. (bij alternate is ie geloof ik 135).
    Maar dit is ook een goed set: Logitech Z-3.
    De meeste winkels verkopen hem voor rond de 99 euro, maar bij alternate is ie 79 euro. Hij heeft echt een mooi geluid. Zeker voor die prijs.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hahaha, om jouw logitech moet ik wel effe om lachen!!!
    dat logitech (brak) ding heeft een 120 watt rms subwoofer, en die yamaha van mij 250 watt rms! _0/ _0/ _0/ _0/
    Man mijn gewone speakers zijn al 110 watt!
    Hahahahaha!!!! _0/ _0/

Effe serieus, doe niet zo triest!

Als hij tevreden is met zijn geluidsset, waarom ga je hem dan lopen afzeiken en lopen opscheppen dat ie van jouw veel beter is??!! Dan ben je toch triest bezig.
    En het aantal watt is niet het enige wat het geluid bepaald. Wat denk je van het frequentiebereik, filtering, plaatsing in kamer, grote van kamer etc...

Heb je die dingen wel eens gehoord? Wie zegt dat die dingen slecht zijn? Jij vind ze slecht omdat ze van jouw beter zijn. Maar dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat het een slecht setje is.

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ok, excuses maar ik ben niet iemand die alleen maar naar het foldertje kijkt, ik luister zelf ook wel en ik heb ook die creative en die logitech naast elkaar gehoord, en dat is toch wel een verschil hoor!
    en het is niet helemaal eerlijk om logitechs met yamaha's te vergelijken he? ;)
    ik zou zelf ook wel een mooi denontje met een paar mooie B&w's(:9) willen, maar daar heb ik gewoon het geld niet voor.

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    en ja, ik heb ze dus wel degelijk gehoord

12. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de us blaster gekocht 2,1 voor 25 euro * das geen geld *
    het ding doet het perfect. goeie subwoofer er bij

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ey dodgie, je bent toch al terug?

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, mijn keuze zal ik hier niet bekendmaken, want ik merk dat er veel meningsverschillen zijn hier, en ik wil geen ruzies of geflame veroorzaken, maar ik wil nog wel ff zeggen dat ik veel aan jullie raad heb gehad, en voor mezelf een goede keuze heb gemaakt :)
    Bedankt dus :)

Van mij mag een moderator hier nu wel een slotje op gooien :)

Deel Deze Pagina