hulp graag, omruil probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaliet, 18 nov 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja precies, enne sorry over die belgen :D

2. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je voor schut staat in de winkel als je dat doet8)

denk je echt dat ze niet zien dat het een sticker van deathrow is??

er verschijnt bij frs op de computer heus wel dat het deathrow moet zijn hoor:eek: 8) ...kan je ook nog es opgepakt worden voor valsheid in geschriften:eek: :D

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Daar weet jij niets van! Jij weet hoogstens de verkoopprijs; van de inkoopprijs heb jij helemaal geen notie. Dus niet dom lullen over 'evenveel waard' want dat is a) lulkoek, en b) niet relevant.

Tweedens is het geruilde spel beduidend minder 'waard' dan het nieuwe spel, omdat de markt inmiddels bijna verzadigd is met dat spel (door de reward aktie van M$). Dus als de shop straks zaken in de uitverkoop moet ruimen dan is de uitverkoopprijs van DOA3 veel lager dan van die andere game. Winkelier is dus toch benadeeld.

Derdens is het spel al gespeeld. De disc ziet er nog uit als nieuw, maar kaliet heeft er waarschinjnlijk met zijn vingers al aangezeten, waardoor de aantasting van de coating al is begonnen. Al is het dan minimaal, feit is dat een spel wat 3x gespeeld is minder waard is dan een spel dat nog nooit is gespeeld. Winkelier is dus nog steeds benadeeld.

Vierdens bepaalt niet Kaliet, maar de winkelier zelf wat zijn voorraadbeleid is. Ofschoon het effekt minimaal is, is de voorraadpositie van de winkelier veranderd. Sterker nog: kaliet heeft de winkelbediende een pakket onderd e verkeerde titel laten inboeken waardoor op 31 december ongetwijfeld een voorraadverschil ontstaat. Nu denkt die winkelier "Ik hoef geen Deathrow te kopen want die ligt er nog." Vervolgens komen klanten in de winkel en die zien alleen 2 pakketten DOA3. Ze vinden hun gewenste Deathrow niet en gaan een deur verder bij de concurrent kopen. Winkelier is dus opnieuw door Kaliet benadeeld.

Het zijn allemaal minimale effekten, maar er hoeft maar één klant weg te lopen en dan is de schade aantoonbaar. Daarmee is Kaliet een dief.

Dat het hem gelukt is is misschien voor Kaliet een gelukje (hij heeft er nog voor moeten liegen ook, dus zijn daad valt inderdaad onder 'oplichting') maar het is en blijft een lamme, egoistische kutstreek waarmee hij een winkelier bestolen heeft. =(

/edit: Dit sermoen is niet aan het adres van GForce bedoeld maar aan het adres van die puberale liegende en stelende lamzak. :r

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    jammer dat die stikker er niet meer op zat, en dat ze die code van de bon niet in de computer ging intikken, en me gelijk tony hawk 4 meegaf, OH OH OH wat stond ik weer voor lul 8)

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    zit een kern van waarheid in... :D

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch niet in zo'n winkel werken als je nix van de dingen die je verkoopt afweet... moeten ze maar beter opletten

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dus de verkoper moet alle 50.000 CDs, titels, boekjes, mapjes en types bij naam en toenaam kennen? Gelul

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tja, de verkoper treft weinig blaam, als een klant iets snoeihard beweert kunnen ze hem moeilijk afwijzen. wel slimme actie van hem,maar het blijft een flinke kutstreek ,eigenlijk kan het niet...

9. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik werk bij free record shop:)

*belt collega's van vestigingen in noord-holland:cool: :9 :p *

10. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die vrouw hem voor je heeft omgeruild is inderdaad heel erg dom, doordat zij Deathrow heeft terug geslagen en daarvoor een DOA 3 voor in onvangst heeft genomen, staat er nu EEN deathrow op voorraad die d'r niet is....gestolen dus.
    Kijk dat die DOA 3 d'r is en niet op voorraad staat linken ze bij de inventarisatie niet aan Deathrow.. wat ze wel kunnen doen is kijken wie d'r een Deathow heeft terug geslagen...en dan komt haar naam naar boven.
    Hoppa... is ze meteen verdachte van diefstal.

Ik was deze thread aan het lezen vanaf het begin, en dacht..lukt em nooit! ze hadden je namelijk vet kunnen vasthouden voor fraude..komt de politie, moet je mee in zo'n autootje, en 10 minuten later sta je weer buiten, want ze doen geen moer aan winkel fraude (bij ons in de winkel zo vaak gebeurd..maar wij sturen iedereen gewoon mee, om ff lekker getraumatiseerd te worden.)
    Ze hebben dan alleen wel bij de politie een strafblaadje van je.

Dus dat zij maar aannam dat het een afkorting was, is behoorlijk retarded van d'r geweest 8)

Toch zou ik als ik jou was maar een tijdje niet meer naar die Free gaan.. stel Deathrow was daar uitverkocht.. dan staat ie daar nu op -1 en dat zal d'r filiaal manager zekers gezien hebben...

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    we gaan het toch proberen, ga splinter cell daaro kopen, ik gun ze die 60 euro wel 8)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Goed zo. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. En nou nooit meer liegen, he?

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik zal het nooit meer doen meneer ]:-

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze hem bij gezicht kennen...

15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan..als die vrouw vet op dr flikker heeft gehad misschien wel :D

16. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    en als je hem dan gekocht heb kan je bij die vrouw je Cel Damage ruilen met je Splinter Cell bonnetje :D ;)

FRS doos
    "vreemd..hier in mn systeem staat Splinter Cell"

Kaliet
    "ow..dan zullen d'r waarschijnlijk wat woorden zijn weggevallen in jullie systeem, storing gehad?"

17. masterape

masterape Guest

Ik denk dat je morguh wordt opgepakt8)

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    whahahahha }:] (goed idee trouwens 8))

Deel Deze Pagina