Ik zou gewoon een 360 halen en het staat al een beetje bekend, dat de 360's van begin 2005 tot aan 2006 de meeste fouten opleverde. Dus ben maar niet bang dat er iets gebeurd met je 360, zolang je er maar goed mee omgaat kan er volgens mij niet veel gebeuren. Ik zeg extra niet niks, want ja de kans is er altijd, maar als je het zo bekijkt zou je ook meteen kunnen zeggen dat kans er is dat je morgen dood gaat/bent.
Nou ik heb inmiddels aan 360 gekocht, zoals collin43 al zei je moet er niet teveel bij nadenken. Werkt tot nu toe prima Heb ook al wat leuke spellen ga nu proberen om d.m.v die Wireless Ontvanger draadloos op Xbox live te kunnen. Maar ik vroeg me af... Is het mogelijk om nog andere dingen te doen zoals bestanden van je pc naar je 360 brengen ofzo, zoiets had ik gehoord Oja, als er straks problemen zijn dat draadloos niet wil lukken ben ik toch hier weer welkom om jullie lastig te vallen voor hulp? Mzzl, DoubleR PS: Als ik wat minder verslaafd ben aan me 360 of als hij kapot is beloof ik dat ik hier wat vaker zal gaan posten
Geen probleem! Ik heb destijds mijn Xbox en het netwerk zelf het werk laten doen. Vervolgens heb ik ingelogd op het modem/hub en daar de gevonden ip-adressen verbonden aan de apparatuur. Vervolgens in de Xbox nog wat zaken bijgesteld. Overigens staat er op het forum al veel informatie. De moderator (Fardo) heeft behoorlijk wat info gepubliceerd. suc6 er mee. Mag je verschoont blijven van de ROD.