1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp nodig ivm beveiligingsgegevens

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SDestiny, 11 sep 2016.

  1. SDestiny

    SDestiny New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Wellicht kan hier iemand mij de oplossing bieden.
    Ik heb laatst een xbox one aangeschaft, omdat ik problemen had met mijn oude xbox 360 account had ik besloten om een nieuw account aan te maken. Hierop heb ik al een paar keer gespeeld echter kreeg ik telkens bij het aanmelden na het invullen van mijn wachtwoord een melding
    ''Toevoegen van beveiligingsgegevens voltooien'' U hebt uw beveiligingsinfo nog niet geverifieerd. Voer de code in die we u hebben toegezonden. Dan heb ik de keuze uit bel naar mijn nummer, sms, of ik kan mijn account niet controleren.

    Als ik klik op sms of bel naar het door mij opgegeven nummer komt er een gele tekst te staan met ''We kunnen helaas geen code aan dat telefoonnummer verzenden. Probeer een ander telefoonnummer''. Nou is dat natuurlijk een goede tip aangezien er geen 06 voor mijn nummer staat.. maar ik kan nergens een ander telefoonnummer aanklikken of wijzigen of wat dan ook?!?

    Ik heb op www.xbox.com alles doorgezocht en van alles geprobeerd, ook via de laptop op mijn account ingelogd en codes verzonden die wel aankwamen op mijn telefoon. Echter als ik deze codes invulde op de xbox dan gaf hij aan dat de code niet goed is.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb er al bijna spijt van dat ik de xbox gekocht heb, altijd die stomme problemen met accounts van microsoft..
     
  2. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik heb je post even verplaatst naar het topic waar het thuishoort.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @SDestiny

    Twee suggesties:
    > Kun je, door met je account op de computer in te loggen op microsoft.com en/of xbox.com misschien daar ergens je telefoonnummers wijzigen, zodat de beveiligingscodes wél aankomen. Let erop dat je duidelijk maakt dat het een Nederlands nummer is (+31).
    > Kun je de beveiligingscode ipv naar je telefoon te laten sms'en niet naar je mailadres laten mailen?

    Succes
     

Deel Deze Pagina