1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles 1-1, 1-2, 1-3 en 1-4 gehaald
    maar ik heb nog geen:
    Perfect chapter 1 (Multiplayer)
    (Complete all primary and secondary objectives in chapter 1)

    hoe krijg ik deze???
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je in elke missie als objectives doen. Dus als je op je tactical map kijkt (back knopje) Dan zie je wat je moet doenal je dat allemaal gedaan hebt in elke missie dan heb je die achievement.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Dan moet je die co-op missie van Old Town nog een keer doen, en dan moet je ook de secundaire objectives halen. Dit probleem had ik zelf ook, maar ik was in Old Town vergeten de rechterkant van het level te clearen. Gewoon die missie over doen, en via de rechterkant naar beneden gaan, dan krijg je die Perfect Chapter vanzelf ;)
     
  4. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ook als je dood gaat halverwege?
    want ik zag bij oldtown inderdaad staan mission failed omdat ik te laat rechtsbeneden was..
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick _0/
     
  6. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net de demo gespeeld van graw maar heb een vraagje.
    Ik vindt dat met team mates spelen een beetje vaag.

    Welke knoppen moet je nu gebruiken om met je team mates te schieten een welke voor dat ze moeten blijven staan ?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hum met Oblivion is het even geleden dat ik de single player van GRAW heb gespeeld, maar als ik het goed voorheb is D-Pad up het go there commando en D-Pad down regroup/hold ground.
    Met D-Pad links/rechts kan je wisselen in je crosscom tussen je teammates en andere bv drone/bradley/m1a2.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    - D-pad omhoog: Go there
    - D-pad omhoog terwijl je op een mannetje mikt: Shoot him
    - D-pad omlaag: Gegroup
    - Left Button: Stay out of site (blauwe cross-com)
    - Nogmaal Left Button: Assault (rode cross-com) (je mannetjes schieten op alles wat gevaar lijkt te hebben)
    - D-pad Left/Right: Switch tussen je teammates, je Apache, je Bradley, Je M1A2, of je Drone.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben jij als een vreselijk irritant kind een Helpdraadje aan het kicken. :{
     
  11. Manga99

    Manga99 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zender met C4

    Weet iemand hoe ik de zender kan op blazen in het gebouw en dit ook nog overleven.

    Manga99:mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm je kan misschien wel de missie vermelden, zo ken ik ze in elk geval nietmeer vanbuiten.
     
  13. Manga99

    Manga99 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Quaterback missie

    Ik zit vast in de quaterback missie.

    Manga99 |:-
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer spec graag.
     
  15. Manga99

    Manga99 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    quaterback missie

    Ik zit vast op een goederenstation en moet een gebouw met zender opblazen met C4 explosieven.


    Manga99 |:-
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Goh de enige missie die ik me kan herinneren met goederentreinen had de naam Guardrail IX dacht ik, welk een erg pittig einde had trouwens. Je hebt het toch over de xbox 360 versie van graw juist? In elk geval mocht je Guardrail IX bedoelen moet je gewoon in dat seingebouw naar boven, het geeft je daar de locatie waar je de c4 moet plakken doormiddel van de 'Y' toets, vervolgens moet je gewoon tijdig naar buiten lopen voor het gebouwtje instort.

    Mocht je een andere missie bedoelen zou ik niet direct kunnen zeggen welke het is, je kan misschien best een walkthrough op een site als GameFaqs zoeken dan.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    ik ben nu in een level bezig waar ik bunkers moet vernielen, maar hoe doe ik dit :eek:

    Bovenop zo'n bunker staat een kanon die ik waarschijnlijk moet slopen maar hier kom ik niet bij.
    Als ik op de bunker op een bepaalde plek wijs dan zie ik dat hier C4 in zit maar ja ook de bunker kom ik niet in.

    Wat doe ik fout?

    Alvast bedankt.

    Suzanne
    aka Pretender maar zag telaat dat vriendlief nog ingelogd stond :eek:

    ps. het gaat hier om de X360 versie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je moet de c4 niet aan de binnekant planten maar volgensmij aan de buitenkant.
    Er staat zo'n geel blokje op de muur (dat gele blokje staat er ook als je bv. ergens heen moet) daar loop je dan naartoe en dan kan je daar de c4 planten en dan wegwezen. Je plant hem met Y als het goed is maar dat moet je dan ff zelf uitzoeken :).

    Veel Succes nog verder. *)
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle missies voor de perfect chapter maar niet de achievement voor perfect chapter. Hoe kan dat?
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat je ook alle secondary objectives moet hebben.
     

Deel Deze Pagina