1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan. Ik heb het samen met een vriend gedaan en we hebben precies hetzelfde gedaan als hij en hij heeft het wel|:-
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    vsus het kan een bug zijn dat je die achievement niet krijgt, dat komt wel vaker voor ik heb het bij 1000 kills =(
     
  3. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, klote, mischien wordt het met de patch gemaakt. je moet btw voor de achievement geen 1000 maar 10.000 kils;)
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    I know typfout ^^
     
  5. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem in het spel van ghost recon advanced warfighter:

    Als je de VIP heb gered komt die uit de garage rijden in een jeep, die rijd verder de straat op en gaat een hoek om,maar op een gegeven moment kom je er 2 tanks tegen, en die schieten een keer en dan krijg je de melding dat de VIP gedood is, dus mijn vraag is hoe maak ik die tanks kapot en hoe speel ik het verder uit.
    __________________
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je achievments halen bij Chapter 2. Ik zie ze namelijk niet staan
     
  7. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook eigelijk ergens zien hoeveel kills, headshots enz... je hebt in multyplayer? Ben wel benieuwd of ik nou eindelijk al bijna die 500 headshots heb...
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    @ 360
    Nee.

    Kan je achievments halen bij Chapter 2. Ik zie ze namelijk niet staan
     
  9. hullie

    hullie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in de level van "capture ontiveros" ik zit op een balkon en moet sluipschutters uitschakelen maar kan er maar 1 vinden...in de kloktoren
    wie o wie kan mij helpen

    thanks michel
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de cheats aktiveert, kun je dan automatisch geen achievements meer halen?
     
  11. hylke007

    hylke007 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook problemen mee. Ik speel hem nu op hard maar het lukt me niet om door dat trainstation heen te kome? Iemand tipS? (A)
     
  12. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze mooie game ook! maar er zitten zeker wel fouten in ofzo want in de campain mode b.v.b. als je tegen een van je maten op loopt dan loop je er zo door heen?.
    En bij beschietingen (hevige)als je dan achter een muurtje zit dat wil het beeld wel's trillen?.
    Hebben jullie dit ook op de xbox360?.
    William.
     
  13. nickterra

    nickterra DRFT

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, weet iemand of als je de campaign speelt op hard, krij je dan ook de normal achievements??? PM voor antwoord svp want kom niet zo vaak op dit forum en kon dit deel niet echt vinden:p door veel klikken kwam ik hier wel uiteindelijk

    Bij voorbaat dank!
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het ook online spelen.

    Ik had in een missie dat een teammate vast zat in de muur 8) Dus ik lopen duwen en hij ging er niet uit. Maar je moet deze game online gaan spelen. (vroeger was het echt top)
     
  15. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben nu (aan het proberen) GRAW op Hardcore uit te spelen. Alleen bij de 2de missie raak ik meteen vast als ik vanuit de heli met me .50 alle terroristen van het dak moet knallen. Ik word telkens geraakt en ga dood, heeft iemand tips?

    Groetjes,
    Robin
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kickje, niemand die mij kan helpen :p?
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    de enigste tip die ik voor je heb is dat je de terroristen die het dichts bij staan als eerste moet zien af te knallen.....

    speel het level een paar keer zodat je weet waar ze vandaan komen , het is niet makkelijk maar het is wel te doen......

    de aanhouder wint.... :)
     
  18. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeoke, bedankt voor je tip ;)!
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet in missie 11 naar een hotel gaan en dan kijken naar snipers maar ik vind maar 1.En ik denk dat er nog moeten zijn want het gaat niet verder.Kan iemand helpen
     
  20. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze zelf ook een paar ik over moeten doen.
    Het is belangrijk om elke keer als je dood gaat het punt goed te onthouden.
    Er zitten namelijk punten in waar je wel geraakt word en punten waar je niet geraakt word.
    Ik had na iets van 7 keer proberen door dat ik op sommige punten gewoon wat extra aandacht moest geven en dan ging het goed.
    Het is voornamelijk blijven proberen..daarna lukt het altijd wel.

    En oja..probeer auto's te raken als die komen aanrijden of als die staan geparkeerd.
    Dan gaat het namelijk veel makkelijker.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007

Deel Deze Pagina