1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad best maf
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je waarschijnlijk alleen met een lone-wolf wapen doen.
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de derde buiten-de-stad-missie, maar ik ben liever in de stad, ik hoef niks van het verhaal te weten maar ga je hierna al weer snel terug naar de stad?
     
  4. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik post het hier dan ook maar ( op verzoek van LeZe ;))


    Geen idee welke missie dit is... ik geloof de 6e of 5e,
    je begint in de nacht in een helicopter en je moet tientallen mexicanen neerschieten... uiteindelijk crash je en moet je het kasteel infiltreren.

    na een tijd komt er een moment dat er een auto met Mg erop aan komt rijden en een dozijn aantal mannetjes, in dit deel word je ben je gedwongen de Mg te gebruiken die op een heuveltje staat.. ( groene omlijning erom heen).
    hier komt mijn probleem: als ik eenmaal klaar ben met het bloedvergieten en ik wil weer verder, dus van de gun af... lukt dat wel... maar kan ik niet bewegen !
    En ik heb deze missie al eens eerder gespeeld, maar toen gerestart omdat ik het had verkut ( ik had 1 schramschot nodig om dood te gaan) TOEN, speelde ik het op een normale tv, nu speel ik op een hdtv en dit probleem komt dus voor...
    iemand hier ervaring mee?
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen, ik heb een vraagje over een deel uit de 1e level....
    Op een gegeven moment moet ik de president beschermen, en dan sta je achter die oude kapotte muurtjes...het is er vrij donker en er komen heel veel vijanden van zo'n heuvel afgerend. En een stukkie later komt er ook nog eens een tank bij.
    Ik weet wordt telkens neergeschoten binnen een minuut.

    Als ik mij verschuil en af en toe een soldaat neerschiet, schiet ook niet op, want het lijkt wel of er steeds meer soldaten bijkomen.
    En als ik me volop in de strijd meng en er zo veel mogelijk probeer af te knallen wordt ik juist zelf afgemaakt vanwege het grote aantal vijanden.
    Weet iemand hoe ik dit stukje kan halen?
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraag ik zit in lvl 4 volgens mij, het eerste lvl dat donker is, ik moet nu een kamp binnendringen en daar 4 (volgens mij) artillery dingen kapot maken, en khad een helicopter tot mijn beschikking, maar die heb ik niet meer, ik heb nu wel een tank erbij, alleen er komen echt te veel tanks en teveel soldaten, hoe doe ik dit man!
     
  7. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij het level dat zich volledig op de daken afspeelt en je alleen paar tanks tot je control hebt. Dan moet je 3 enemy outposts vernietigen. Nou de 1ste alle ventjes neergeschoten ok objective gehaald nu de 2de ik lopen lalalala ik alle ventjes bij punt 2 neerschieten en de transport vehicle en er gebeurd nix:mad: en er staan nergens ventjes meer en ik kan nergens naar beneden lopen ofzo:mad: Help!!!!
     
  8. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je tank de opdracht geven de vijandige tanks te vernietigen, en ondertussen zelf achter het muurtje wachten. Zo heb ik dat toch gedaan.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    keej, thnx ik ga het strax proberen.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit is het 3de level waar jij het over hebt volgens mij. Dit stuk kostte mij ook ff een paar keer inderdaad. Je moet zorgen dat je goed in de dekking gaat staan. Recht voor je is een muurtje, daar moet je achter gaan staan. Zorg dat je je teamgenoten de rechterkant laat afdekken en jij neemt links voor je rekening. Als je lang genoeg standhoudt komt een helicopter je ondersteunen. Hem kun je alles laten vernietigen maar let wel op dat ze niet om je heen kunnen lopen. Dat gebeurde bij mij, ik dacht er al te zijn maar er was er eentje omgelopen die me toch nog afknalde. Zo moet het wel lukken.
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Danku*)
    Maar weet je wel zeker dat dit de 3e level is?
    Want als ik in het hoofdmenu bij missions kijk, staat er alleen nog maar training. Is het dus niet level 2?
     
  12. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij al helpen? Ik wil erg graag verder namelijk. Het is behoorlijk frustrerend dat niet verder kunnen:mad:
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit nu in zon stad en moet ik de mexiacaanse president beschermen maar eerst moet ik een roadblock maken door een gebouw op te blazen met C4 explosieven, alleen heb ik die niet :confused: of elk geval weet niet hoe ik ze moet gebruiken... als ik het niet opblaas komen er 2 tanks die de president verrot schieten. Weet iemand hoe dit moet.
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je dicht bij het gebouw staat zie je een geel vierkantje op dat moment zie je linksonderin dat je C4 kan gebruiken. Dan druk je op Y en de C4 wordt geplaatst..

    Ik kan zien dat ik niet echt een shooter expert ben met GRAW... Doe over de levels toch wel langer dan gemiddeld met als uitschieters de ambassade en het sniperlevel.. Zit nu in het level dat ik de US president moet bevrijden, maar dat schiet ook niet erg op.. Ben al een paar keer vlak bij de truck geweest, maar wordt dan neergehaald..
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  15. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan echt niemand me ff helpen? :mad:
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    lvl 5 ( met training ) zit ik vast . 3e savepoint begin je in het donker bij een slagboom . je moet 2 dingen opblazen. hoe kun je dit lvl het beste aanpakken ?

    ik ga continu dood door teveel rebellen om me heen.

    iemand een idee ?


    greetz
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld nadat je bent geland bij dat kasteel?
    Daar zit ik ook sinds gister (Level 5)... hoe kan je dat inderdaad het beste aanpakken want je bent alleen...
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Klim over het hek heen en loop naar de rechter marker toe. Kijk goed naar links, daar moet je een soldier zien die je kunt uitschakelen. Loop daarna naar de tent toe die rechts staat. Leun daar tegenaan en schiet langs de linkerkant de tegenstanders neer. Blaas daarna dat apparaat op. Loop daarna naar de tweede marker toe en herhaal de tactiek zoals je net deed, dus tegen te tent leunen en de vijanden zo een voor een neerhalen. Let goed op, je hebt hier minder dekking!

    Loop daarna rustig vooruit (je hebt weer normaal beeld) en haal de overige vijanden nog neer. Doe dit voorzichtig, want zij zien jou eerder dan jij hen!

    Als je het zo doet, moet het goed te doen zijn. Granaten zijn btw ook erg handig als je om het hoekje moet schieten.

    Succes :)
     
  19. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook een keer gehad, volgens mij heeft het iets met de tanks te maken

    heb toen gewoon het level opnieuw opgestart, toen de tanks gewoon met rust gelaten, toen ging het wel goed
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar zelf geen last van gehad maar je kunt misschien proberen je tanks erop af te sturen. Je hebt best kans dat zij wel de vijanden zien.
     

Deel Deze Pagina