Gewoon afstand houden en snipen in het begin tot je die trappen op moet. Op dat rechte stuk komen er een deel rebels op je afgelopen, ofwel hou je je al klaar met je sniper, dwz full zoom en kan je ze neerhalen voordat ze beginnen schieten, of je kan ook even je wapen switchen met een van die neergeschoten kerels beneden en ze dan rustig vanuit cover laten naderen alvorens ze te doden.
Vanaf het moment dat je in dat kamp bent is het een kwestie van rustig voort te bewegen, dan zie je je vijanden namelijk al staan en kan je ze zonder probleem een voor een door de tentzeilen neerleggen zonder dat ze te dichtbij komen... and checkpoint.
Eenmaal uit die loods volgen die tanks je en moet je ze gewoon die tunnel doorleiden alvorens de level weer bijna uit is. In die tunnel had ik wel een vervelende bug, een enemy vehicle stond daar gewoon op de grond te schieten terwijl ik mn teammates het 'strike armored' commando niet kon geven zodat je eigen tanks niet verder konden.
Gewone kogels doen het niet, maar ik heb'm toen kunnen vernietigen met een granaat.
Laatst bewerkt: 14 mrt 2006