idd, daar heb ik ook unyielding gehaald, old town is wel een goede en leuke map met al die vijanden, vooral als je met z'n 6-en ofzo co-op speelt zijn er veeeeeee l vijanden, genoeg om je even op uit te leven en zo die achievements te halen. p.s. Stefan B-Bommetje van me
Ik zit nu vast ná de nachtmissies, je moet dan 3 tanks leiden naar een extration point, maar dan komt er opeens een helicopter aan die me neerknalt, en ik schijn die helicopter neer moeten te knallen. Hoe te werk gaan? B.v.d.
Die vraag had ik ook...je moet naar die gele vierkantjes, daar staan vaste machineguns waarmee je die helicopters kunt slopen.
Yep, doorlopen, dan in de hoeken van het ommuurde gebied, met alle tanks in het midden, vind je MG's. Er staan wel wat soldaten nog, maar dat moet geen probleem zijn. Met de MG's is het makkelijk.
Ik ben zelf bij de poort gebleven. Hebben je Ghosts en jijzelf nog redelijk wat dekking en kun je samen met je mannen makkelijk de heli's uit de lucht halen. Ik was tenminste zo klaar
hey, ik moet nu vip 2 beschermen en die zit achter een muurtje. maar er komen echt veel ventjes die op mij knallen hoe lang duurt het voordta er hulp komt? want ik hou het niet echt heel lang vol
De multiplayergame Co-op firefight met de map Rocky Coves opstarten. En dan alleen beginnen. Meteen rechts op dat lange smalle strandstuk met die grote stenen loopt een groepje van 5 a 6 vijanden. Die heb je binnen 4 seconden omgelegd. Ook de Unyielding achievement (30 kills zonder zelf dood te gaan) is hier gemakkelijk te halen..
Ik zit nu vast bij die missie op de daken, zelfde probleem als meerdere mensen, dat t 2e punt wat je moet halen maar niet gehaald word..... Iemand de oplossing ervoor, al een paar keer overnieuw gedaan maar er veranderd niks. EDIT: Nou ik ben verder, gewoon vanaf de hoek al de mannetjes neergesniped, en deze keer pakte die m wel.... erg vaag
waar in ''missie 5'' zit je vast dan? ik ben nu in missie 5 dat je nadat je die electricitijds (woordblind) centrale hebt ''uitgeschakelt'' moet j enog 4 bunkers opblazen maar als ik dan het hek binne ga waar ik die 4 dingen moet opblazen wordt ik gelijk gepoft..
Dat is als ik me goed herinner toch die nachtmissie niet? Je hebt dan toch een bradley en heli tot je beschikking, daarmee heb ik zoveel mogelijk enemies uitgeschakeld en daarna kan je met je team rustig de bunkers die je met c4 moet laten verdwijnen benaderen. De bradley kan een aardig stukje tot in het kamp rijden voor hij 'vast' zit en vandaar nog voor wat cover fire zorgen. Verder krijg je een checkpoint na elke bunker die je vernietigt dus dan is het gewoon wat rustig/voorzichtig zijn voor die missie ook weer uit is.
Ik ben nu een stukje verder in dat 2e nachtlevel bij dat soort kasteel. Maar nu ben ik op dat stuk dat m'n Hud maar half werkt. Nu moet ik vijanden afschieten, maar die kan ik amper zien met die 'shakende' Hud. Heeft iemand tips?
Je moet de stoorzenders (soort atenne met schotel, het gele vierkantje geeft aan waar die staat) kapot schieten. Gebruik evt NightVision om beter te zien of zet je brightness op 4 of 5. De eerste die je tegenkomt staat volgens mij net voor de vrachtwagen en is van een afstand moeilijk kapot te schieten, waardoor je dat ding van dichtbij moeten pakken.
Start een local play game (geen instant action) met een 2e controller, stel bij advanced settings in auto launch timer: 30 seconds (BELANGRIJK!!) zet de gametijd op 60 minuten... laat de Xbox nu gewoon staan en doe er nix mee (kun je 's nachts doen).. wacht nu minstens 8 uur... als het goed is krijg je de achievement vanzelf
ik ga gewoon een keer in een weekend 8 uurtjes spelen... zo moeilijk is dat toch niet.. tenzij mijn xbox 360 vast loopt, na 7 uurtjes ofzo