1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kolpt het dat er heel veel missies zijn waar je in je 1 tje moet splelen Dat donkere kasteel level en reach the football ( geen van mijn teamgenoten zijn dood gegaan ) Is dat ook zo bij jullie ??
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt. Ik dacht dat ik daar gewoon naar toe moest gaan. Niet goed opgelet dus. Ik vind de nachtmissies overigens helemaal niet zo leuk.
     
  3. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, die twee missies speel je helemaal alleen
     
  4. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    yuu

    ja ik zit wast shit zeg :confused: :) ik zit in lvl 10 ik moet naar dat gele punt gaan in de draai daar op de weg maar weet iemand hoe ik naar beneden moet gaan want heb nu al een uur gezocht en ik weet het echt niet :confused: en als ik men tznk verder laat gaan wordt ze afgemaakt :confused:
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem..

    ik zit in het eerste nacht level zeg maar, 4 e missie geloof ik. maar daar moet ik de 2 bunkers vernietigen, hoe kom ik bij het C4 dat op de bunkers ligt? ik kan er niet bij
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er in de buurt komen, dan kun je al op Y drukken
     
  7. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    tis een bug, meer mensen hebben er last van gehad.. ik weet niet hoe het komt.. ik heb het level gewoon opnieuw gedaan totdat het wel lukte..

    normaal gesproken is het de bedoeling dat het gele pijltje weggaat nadat je die gastjes die er in de buurt stonden hebt gemold.. en dan hoor je verder te kunnen naar een andere sector
    maar dat gebeurt dus niet soms..
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik inmiddels ook, maar wordt ook constant neergeknald. Die shakende Hud is echt idioot lastig. Er zijn daar in dat gebied ook heel wat poppetjes, maar die kan je nauwelijks zien door die shakende hud. Is het de bedoeling dat je eerst naar rechts gaat om wat op te blazen of links? Van alle kanten komen zowat poppetjes volgens mij.
    Niet zo'n leuk level...
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn in totaal 3 van die radio-interference wagens. De eerste heb je in dat kampje vernield normaal. Bij het volgende checkpoint heb ik eerst die helemaal rechts genomen. Gewoon tegen de omheining aan rustig in die richting voortbewegen met je nightvision de hele tijd aan.
    Je moet maar 2 man neerleggen dacht ik die ook echt terugvuren. De andere kan je weer doorheen het tentzeil raken.
    Dan kan je rustig door naar dat 1ste voertuig.

    Vanaf daar heb ik dan iedereen gesniped bij de 2de.
    Vanaf die afstand doet je hud trouwens redelijk normaal. Zolang je traag heen en weer beweegt terwijl je zoomt, zou je normaal niet te veel problemen moeten hebben om ze neer te leggen alvorens je zelf geraakt wordt.

    Checkpoint, en dan het laatste stukje van die level.
     
  10. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er gewoon voor gaan staan op 50 cm van die bunker af en dan op y drukken en dan renne!!!! wantr dan plant hij de c4
     
  11. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    hoe pof ik die heli neer in het 2e nacht level als je alleen speelt?..
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet, gewoon hard rennen, volgens mij schiet ie nooit raak namelijk ;)
     
  13. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    aah lol gehaald.. gewoon rchts achter dat machine geweer gaan zitten en ze komen en je poft ze neer:):) nu maar weeer verder...
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Ik had gelijk dekking achter die hoge rotsen gezocht. Zodat ie me niet meer kon raken. Want als ik naar die Gun wou lopen kwam ook gelijk die Jeep eraan.
     
  15. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zelf matches aanmaken en uren spelen zonder problemen, maar zodra ik iemand join valt hij tijdens het spelen op een willekeurige tijd weg. Krijg de melding; Game session no longer availeble.. Dit gebeurt meestal binnen de 3 minuten. Maar mijn vrienden kunnen wel gewoon doorspelen :

    iemand enig idee wat hiervan de rede kan zijn ?

    De 360 is verbonden met een PC die verbonden is (draadloos) met de router.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt toch door dat je in de game lobby voor dat de game begint op de blauwe X drukt. Dat moet je niet doen, zijden die Amerikaanen waar mee ik in een server zat.
     
  17. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat dat het is ;) maar zal het is proberen
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ook niemand mag dan de Blauwe X in drukken.
    Het werkt echt als je me niet gelooft.
     
  19. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het toeval? waarschijnlijk zou alles ook goed zijn gegaan als iedereen wel op de blauwe knop had gedrukt.. ;)
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm spijtig genoeg zit ik nu ook vast in het beruchte 'bugged (?)' dakenlevel.
    Hetzelfde probleem als mensen voor mij hier al gepost hebben, eerste enemy outpost helemaal in het begin van de level is opgeruimt.

    Objectives update; neutralize last anti-air position.

    Ik beweeg me rustig verder langs de daken, schiet die anti-tank gunner vlakbij de 'enemy outpost marker' neer, als ook de rest van de enemies op de daken alvorens de MIA2 Abrams te laten oprukken.
    Deze laat ik op zijn beurt die Supply troop vrachtwagen vernielen maar niets... Als ik verder wil gaan krijg ik de usual 'you re leaving the battlefield' message.
    Ook heb ik al geprobeerd door het level opnieuw te beginnen maar met hetzelfde resultaat...
    Nu je hebt wel 3 tanks waarvan je er maar 1 kan besturen toch... De overige 2 blijven ergens halverwege staan, misschien heeft het daar iets mee te maken. But then again, hoe krijg je die mee?
    Iemand een idee, of hetzelfde meegemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006

Deel Deze Pagina