1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 9 ik ben op het dak van die gebouwen alleen hoe kan ik er van af?? ik heb alle roadblocks al kapot geschoten met die tank.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan er niet vanaf. De bekende bug; ik, en meerdere, hebben hetzelfde gehad.
    Iets, tot nu toe onbekend, triggert deze bug waardoor je tanks/jij wel alles vernielt hebben maar er geen nieuw objective komt.
    Ik heb het opnieuw gespeelt maar dat hielp ook niet totdat ik gewoon mn 360 herstartte en de lvl nog eens opnieuw probeerde en het wel lukte.
    Ik weet niet of de restart heeft geholpen, maar het is het proberen waard, en in elk geval zou je er na een keer of 2-3 wel doormoeten geraken.
    Irritant inderdaad...
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je het hele level weer opnieuw spelen of vanaf de laatste checkpoint? wel erg kut zeg zo een bug.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm ik ben telkens vanaf het laatste checkpoint begonnen. Ook na mn xbox herstart.
    Nu je begint het level dat je die eerst blokkade zelf moet clearen, dan krijg je een checkpoint, en vanaf dan krijg je beschikking over de tanks.
    Het was bij die '2de' blokkade dat ik nooit verder kwam dus laadde ik telkens mn eerste checkpoint. Het kan zijn dat je nadien nog eens kan saven en dat er daar ook problemen zijn maar dat kan ik me niet goed herinneren.
    Het is inderdaad een erg vervelende bug, hopelijk geraak je er snel door. Veel geluk.
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks ik zal is kijken als ik mn x box reset.
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 3 vind ik ook het moeilijkst lukt me nog steeds niet.|:-
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm toch maar een doorsnee level, ik vermoed dat je vastzit op het einde waar je de president moet beschermen tot er hulp komt opdagen?
    Ik heb mn team dekking laten zoeken achter dat lage muurtje en zowel bij normal als hard is er bij hen nooit een gewonde gevallen.
    Zelf ging ik altijd vlaknaast de vip zitten, mocht er toch een vijand naderen van de flank. Als de vip dikwijls wordt vermoord kan je misschien best smoke grenades rond hem gooien en met je night vision de wacht houden tot de reddende engel, of beter heli, je komt verlossen.
     
  8. Tuniva

    Tuniva Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik krijg altijd als ik aant spelen ben een foutmelding: server not available, dit na 2 minuten spelen.
    Men nat staat op open en men poorten zijn geforward.
    Andere games werken perfect via live.
    Ik gebruike een linksys router versie WRT54G.
    Kan iemand me helpen?
    alvast bedankt
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoe kom ik binnen de hekken van de powerplant in level 4 ( eerste nachtlevel )
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet, of kan in elk geval, die powerplant uitschakelen met de heli die je tot je beschikking hebt.
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dank u _O_
     
  12. Tuniva

    Tuniva Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik krijg altijd als ik aant spelen ben een foutmelding: server not available, dit na 2 minuten spelen.
    Men nat staat op open en men poorten zijn geforward.
    Andere games werken perfect via live.
    Ik gebruike een linksys router versie WRT54G.
    Kan iemand me helpen?
    alvast bedankt
     
  13. miranda

    miranda Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,
    Ik zit bij het level Downtown (revisited) (solo ghost)
    en er word gezegd tegen me dat ik de heli omlaag moet halen met de shotgun.
    Maar als ik op de heli schiet word mijn shotgunaanwijzer ook niet rood, dus krijg ik hem niet neergeschoten.en met mijn geweer die ik zelf heb krijg ik hem ook niet neer. Wel zie ik steeds mijn gezichtsveld rood worden en staat er lock on op mijn scherm, moet ik dan op een of andere manier die lock on gebruiken? of moet ik iets anders doen?

    bedankt alvast voor de uitleg als iemand die voor mij heeft
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me echt niet die eerste missie in het donker waar je c4 moet plaatsen ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt maarniet.. iemand mischien tips..?
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als mn geheugen me niet in de steek laat is dat die missie dat je met je team 's avonds wordt gedropt en eerst die 2 anti air bunkers moet vernielen, juist?
    Als ik het goed voorheb moet je naar rechts waar de weg zich splitst in twee wegen. Beide lopen in tegenovergestelde ricthing schuin naar boven.

    Ga eerst naar links, zet je night vision op en beweeg je voorzichtig verder terwijl je constant gebruik maakt van de 4x zoom van je wapen. De barakken staan hier rond een open plein geschikt en er zijn echt niet veel vijanden. Ik denk een stuk of 4 maximaal. Je kan ze normaal snel en zonder veel problemen uitnemen voor ze doorhebben wat er aan de hand is.
    Eenmaal dit voorbij loop je naar de bunker toe, volg het objective sign tot je vlak voor de bunker staat en op 'Y' kan drukken om de c4 te gebruiken. Een 10 seconden timer gaat af, bunker 1 vernield.

    De 2de bunker is eigenlijk een identieke werkwijze en bevind zich aan bovenaan het einde van het rechterpad. Het kan zijn dat zich hier meer vijanden zijn, maar zeker ook niet meer dan 6. Night vision, en rustig bewegen terwijl je zoomt en de omgeving wat afgaat zou je een 'enemy threat' indicator moeten geven voor elk van hen. Haal ze neer en verniel de bunker op identieke wijze. Checkpoint.
    Zodra je dit gedaan hebt zal er echter een 'enemy supply troop vehicle' aankomen via dezelfde weg waar jij vandaan kwam. Je kan je mannen het sein geven om deze op te blazen voordat hij tot stilstand is gekomen en zo heb je geen last van de vijanden.
    Mocht je toch te laat zijn is dat nog geen probleem, er zullen vijanden uitstappen, maar zelfs als je gewond geraakt, direct hierna krijg je een checkpoint bij een 'US ghost truck' zodat zowel jij als al je manschappen nieuwe wapens + full health krijgen.
    Succes
     
  16. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik heb na 1 potje spelen dat ik wordt gedisconected from server? kan ik heir iets aan doen? zo ja wat dan?:p
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand mag op de blauwe X drukken in de server.
    Dan kom je later gewoon weer bij iedereen in de lobby.

    Dat deden Amerikaanen in een server waar ik was en het werkte ook :)
     
  18. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een level (ik weet niet precies hoe het heet, volgens mij is het het 2e of 3e level) waar de tegenstander ongeveer 2 auto's en een tank heeft. Maar nou heb ik iedereen neer geschoten, en nu?
     
  19. Tuniva

    Tuniva Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik krijg altijd als ik aant spelen ben een foutmelding: server not available, dit na 2 minuten spelen.
    Men nat staat op open en men poorten zijn geforward.
    Andere games werken perfect via live.
    Ik gebruike een linksys router versie WRT54G.
    Kan iemand me helpen?
    alvast bedankt
     
  20. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak moeite met online spelen, en dan zegt ie precies hetzelfde...
     

Deel Deze Pagina