1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je Falcon punten want ik heb minstens 2 uur helie's van mijn vijand lopen afschieten (met een sniper) en ik krijg die Falcon badje niet
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je er toch nog niet genoeg. Eigenlijk hadden ze er een teller bij moeten stoppen, dan kon je dat tenminste zien.
     
  3. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net uitgespeeld op Normal en heb nu zo'n 16000 punten. Kan je nu met die punten dingen unlocken zoals in ghost recon2?
     
  4. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen met spelen. Zit al vast in het 1e level. In me scherm staat 'Select the UAV in the Crosscom bij pressing <'

    Nou sta ik dus bij de water toren, ik zie die UAV Cypher ik druk op < en dan ...??? Dat dingt zweeft maar wat, moet ik me troepen aan sturen ?
    Iemand raad ??

    Mvg Suzanne
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    D pad rechts of links om je UAV met de crosscom te selecteren zoals je zelf zei. Dan kan je best naar je tactical map gaan (back toets) en met je crosscom geselecteerd druk je dan op D pad boven (go there) of D pad onder (stop of regroup). Identiek aan de commando's van je teamleden.
    Om je UAV in de active scanning mode te krijgen moet je wel op de linker button duwen, let wel op dan kan hij gezien en dus ook beschoten worden, maar dit word je normaal wel uitgelegd.
    Succes
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat "host of ceremonie" niet te unlocken is.
    Iemand zei dat het een glich was net als bij PGR3
     
  7. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek hulp bij deze level (ik weet niet precies welke, maar ik geef een omschrijving) :
    er valt daar een bom, er is dus veel rook en er zitten nog soldaten (staan aan onze kant), je moet de vip-position behouden.
    is aardig moeilijk, vooral die tank.
    de terroristen komen langs de flank, mijn mannen zijn meer dood dan levend...
    en de komt er op een gegeven moment : 'extraction point'
    en daar kan ik dus niet bij door die tank.

    iemand mss tips? :)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Verstand op NuL rug tegen de muur en niet schieten.
    En wachten tot dat er een Heli je probert tehelpen.

    Heb ik ook gedaan :)
     
  9. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien nog antwoord op mijn vraag?
     
  10. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    lol zo doe ik het meestal :)
    en ik schiet alleen als de vijand langs me komt staan (gebeurd soms :confused:)
    maar de heli schiet de tank niet neer :9
    en waar is de beste plek om men ghosts te zetten?
    ik zet ze meestal onder de muur, maar ze schieten toch, dan gaan ze dood en kan ik ze weer oplappen :D
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Jij moet zelf de opdracht geven aan die Apache he.
    Zet de heli in je cross-com, kijk naar de tank, en druk op /\
    Et Viola
     
  12. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik zit vast in secure the tanks, en ik moet nu die 3 tanks naar een ammo spot leiden. maar als je 50 meter hebt gelopen met die tankt moet je ene praa gasten schieten en komt er een auto metnog een praar gasten das nog wel te doen maar daarna in dat ''viaduct'' stat er een auto met machinegunner ik kom daar nooit langs:confused::confused: want ik ben rood qua leven en wordt daar steeds neergepoft:mad: iemand tips?
     
  13. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok :)
    ik gebruik die speciale functies niet al te vaak, vandaar... :9
    straks eens testen
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Staat daar vlakbij voor die tunnel ook geen ammobox waar je een medickit in vindt? In elk geval moet je sowieso je teamleden dat voertuig laten vernietigen sinds je 'normaal' zelf geen grenade launcher ofzo bijhebt. Als je over dat voertuig met je crosshair gaat zal je een 'destroy vehicle' icoontje zien. Geef met behulp van je crosscom je mannen de opdracht dit te doen.

    Na dit stuk komt er dacht ik geen enkele vijand meer voor je de missie uit hebt, of misschien een paar, maar in elk geval, na de tunnel kan je de missie als 'completed' beschouwen dus niet te veel inzitten met het feit dat je niet veel health meer overhebt.
     
  15. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke versie gaat dit topic?DE 360 of xbox 1 versie?

    De storylines zijn verschillend namelijk.
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm voor zover ik hier in dit topic al gehoord heb herkende ik ze toch allemaal en zal het dus de 360 versie zijn.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat alleen over de Xbox360 versie :)
     
  18. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    lol,
    ik speel al een tijdje rank maare.. hoe kan ik na dat het potje is afgelopen (ik ben host) terug naar de lobby? dus je zit eerst in action review ofzo maare hoe kom j dan terug in de lobby?:p
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een glich in '' Clear the way '' ik speel op hard en zit op die daken. Ik moet nu de 3e roadblok kapot maken maar ik mag niet veder. Die gast zegt dat ik uit de battlezone ga maar der is maar 1 soort weg naar die raodblock.
    Als iemand hier een andwoord op heb PM me dan, alvast bedankt
     
  20. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is een clitch, er zal niks anders opzitten dan je xbox even aftesluiten en opnieuw te spelen van je laatste save point.
     

Deel Deze Pagina