1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Vrij frustrerend. Is al lastig om daar te komen in dat level...
    Na 3e keer werd ik pas opgepikt door de helicopter en naar begane grond vervoerd.
     
  2. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al een tijdje rank maare.. hoe kan ik na dat het potje is afgelopen (ik ben host) terug naar de lobby? dus je zit eerst in action review ofzo maare hoe kom ik dan terug in de lobby?:p
     
  3. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de online rankings, staat er een vlag naast je GT, nu bij mij staat daar de Amerikaanse vlag. Weet iemand hoe je dit kunt veranderen?
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet de Autolancher op 5:00 min. en als de game is afgelopen druk dan 2 keer op de start knop :)
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    wat beteked LMS ( online )
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Last Man Standing.
    Edit: Zet wel even alle die ik weet neer.
    SS = Sharpshooter
    LMS = Last Man Standing
    HH = Hamburger Hill
    SIE = Siege
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje,

    Als je een ranked match over live speelt dan hoor je na 1 game automatisch uit de game gezet te worden. maar als de host zorgt dat je weer terug komt in de lobby na een game (zoals op de vorige pagina beschreven is) tellen de behaalde punten in de game dan nog mee voor je ranking? want ik heb nu al heel wat games gewonnen sinds ik level 3 ben geworden, en telkens als ik zo'n game heb gespeeld herstarten ze weer. en ik kom maar geen level hoger!
    weet iemand DIT? dan zal ik diegene de hemel in prijzen en hem voor eeuwig dankbaar zijn :+ _O__O_

    Gegroet mijne heren,
    Snike888

    (ja ik doe vaag)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, die punten tellen dan nog mee voor je ranking.
    Zodra je in het after action review menu komt wordt je rank geëdit. Win je dus in één lobby 10 games ofzo, dan zal je rank aanzienlijk gestegen zijn.

    CTF = Capture the Flag
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook last van de AI van je teammembers.. Lijkt wel alsof die slechter word met de dag. Steeds voor je staan en daardoor dus je locatie verraden. Ook moet ik zeggen dat ik dat vooral in "hard" heb, en daar heb je ze gewoon keihard nodig.
    Vet irirtant als ik ze opdracht geef iets te vernietigen en ze gewoon midden in het veld gaan staan, dood gaan, en daardoor dus niet meer te redden zijn.
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is erg kut gedaan en ik speel ook op hard maar ik laat ze gewoon dood gaan
     
  12. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij Protect US president (normal), dat heb ik volgens mij gedaan (heb alleen de Achievement er (nog) niet voor gekregen) en nu moet ik naar Footballs Location toe gaan, alleen weet ik niet hoe ik daar kan komen, want er staan een soort borden op de weg waar ik niet over kan of langs...

    Ook zie ik geen omweg om er te komen...

    EDIT: Het is gelukt, had een ingang over het hoofd gezien
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb eigenlijk een vraag over het vastlopen van de 360 in GRAW. Tijdens online matches wil het wel is zijn dat mijn xbox spontaan vastslaat. Hebben meer mensen dit?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  14. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast wie kan mij helpen? Ik zit dus in level negen (zonder de training meegeteld) waar ik op gebouwen word gedropt en van bovenaf de weg moet vrij maken voor die tank, wanneer ik die blokade heb vrijgemaakt en iedereen uitgemoord heb op de gebouwen kom ik aan dat vierkantje met enemy outpost ik heb iedereen daar vermoord en die vrachtwagen opgeblazen met m'n tanks maar dat vierkantje met enemy outpost staat er nog steeds en kan geen kant op ik weet niet hoe ik verder moet HELP!
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd dat deed ik eerst ook:D.. Mja.. dan word je (tijdelijk) gek van dat irritante geluid. Beep...beep...beep..beep.beepbeeepbeepbeepp:+

    Vandaag heb ik vet lang dat level bij die Amerikaanse ambassade gespeeld. Alleen dan met zo;'n cheatcode dat je onbeperkte ammo hebt. Loser of niet, het is echt super mooi om met een volautomatische granaatwerper op gebouwen te schieten. Dan schiet je 20 van die granaten, en 5 seconden later hoor je allerlei knallen en lijkt het net als of je een airstrike hebt ingeroepen. Moet je ook eens proberen. Echt super vet:+
     
  16. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik heb het spel net uitgespeeld.
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik toch wel heel vet voor je ;) :p
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    wat isdie cheat voor onuindige ammo
    Ps. heb hem al op hard uitgespeeld dus de cheat is allen voor de lol
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja ik had hem ook op hard uit dus ging met oneindig leven met vijanden experimenteren, die cheat is op www.gamespot.com te vinden,
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die cheat gebruikt haal je dan nog wel die Achievement?
     

Deel Deze Pagina