1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] Splinter cell: DA

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 19 okt 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    100% op Oil Tanker?

    Heej het lukt mij maar niet om op oil tanker 100% te krijgen. Het lullige is dat alles al op 100% heb behalve het 3de level... In ieder geval mijn probleem is dat hoe ik ook de missie uitspeel er altijd 2 lijken gevonden worden. Ik weet iig dat het waarschijnlijk pas ergens op het 3de stuk van het level gebeurt (waarbij je echt OP de Rublev zit en de hele voorboeg moet uitmoorden/disablen) Ik heb ook al eens geprobeerd om alle lijken van de voorboeg in het water te gooien maar zelfs toen waren er nog steeds 2 bodies found.

    Is hier al iemand die dit level op 100% heeft gehaald en zoja, waar heb je de lijken verstopt? (of juist niet)
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb een vraag. Ik ben nu bij de vierde missie (ijsplek, moet een schip infelreren ofzo, ben nu net op het schip), en heb nu de opdracht om de hele crew van het schip te doden. Maar ik zou eigenlijk wel 100% willen hebbenn voor dit level. Mijn vraag is dus nu, krijg ik wel 100 % als ik begin te moorden (of bewusteloos slaan). Of maakt het niet uit, aangezien dit een objective is.
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Rublev mag je mensen vermoorden en knockoutslaan dan beinvloedt niet je rating ;)
     
  4. MENNO1

    MENNO1 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey
    heb dringend hulp nodig
    zit in de gevangenis al kom je dan in de securty room
    hoe kan je dan die code kraken met dat apparaatje moet je gewoon gokken? neej tog
     
  5. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Nehh... je moet kijken welke cijfers blijven stilstaan en die aanklikken.

    VET spel, moet er nog wel aardig inkomen maar dat ga ik van het weekend wel doen :thumbs:
     
  6. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu die mines for Kinshasa assemblen (ik ben in JBA hq) alleen het lukt me maar niet om die dingen er in te steken en ik kan de weg ook niet vinden naar Emile's kluis (het is btw ook veel te fokking donker daar man, ik zie geen reet).
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  7. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Zou iemand kenne uitleggen hoe die training moet in het jba hoofdkwartier? Zie echt door de bomen het boos niet meer. Telkens gaat een deur dicht bij voorbaat dank
     
  8. MENNO1

    MENNO1 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je in dat level met die boot die focking capitein vinden man>?
     
  9. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit vast in de gevangenis. Ik ben al uit me cel en dan naarboven gegaan en toen kwam ik ergens op van die buizen terecht en heb toen de ventilator uitgeschakeld ofzo iets maar weet niet wat ik nu moet doen?
     
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Das geen ventilator die je hebt uitgeschakeld maar je hebt een rooster weg gehaald dus je moet daar door heen kruipen
     
  11. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    in het midden staat een klein torentje daar naast is een luik naar benee maar pas op die kapitein moet je knockout wurgen want als je hem knalt onploft de boot want hij heeft een fakkel in zen hand ofzo..
     
  13. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Id mij ook!

    Ga ik dat ook maar is f proberen, heb ook al tig keer dat hele schip afgespit. Dus ga ik f zoeken naar dat torentje, dankjewel!
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar alle personal info (niet background) ligt. De rest heb ik al gedaan maar ik kan die dingen maar niet vinden....

    het zijn er 4
     
  15. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over live: als ik een sessie join krijg ik telkens na +/- 15 seconden te zien dat de host de match heeft gestopt, lijkt me stug dat dat de hele tijd is, dus wat kan dit zijn en wat is er aan te doen ?
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je aan die profiles?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    voor de verzamelaar :)
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    En achievements natuurlijk :thumbs:
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je die emiel. Ik zit in een kamer waar allemaal lasestralen aanstaan.
    Ik zit zelf gebukt achter een bankje en hij blijft maar op mij schieten terwijl ik zelf nog geen wapen heb want die heb ik naar voren moeten gooien, omdat die emiel dat zei.

    En je kan niet langs die laserstralen want als je die aanraakt verbrand je en gaat er een bom af.

    hoe versla ik hem precies?
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SS DA op verschillende manieren uit gespeeld. Maar deze variant komt mij niet echt bekend voor:confused:

    In welke level speeld dit zich dan af? Laatste level JBA HQ?!
     

Deel Deze Pagina