1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] Splinter cell: DA

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 19 okt 2006.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je heb de xbox (1) versie toch?

    als je in het begin een beetje naar links loopt loopt emile zelf ook mee, omdat hij zo'n zender heeft gaat de lazerstraal dan uit. en zo kan je langzaam naar voren komen. als je nog meer hulp nodig heb vraag je het maar.
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    of anders, met 2 flashbangs

    gooi flash bang naar hem, spring over muurtje, ren naar rechts achter pilaar, EEV laptop, lasers uit, nog een flashbang, ren en stab
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    Ik heb inderdaad de xbox 1 versie.

    Het is volgens mij het level in de JBA headquarters deel 2.

    Je zit in een (volgens mij) een soort van kamer waar je rode laserstralen ziet.

    Als je tegen zoon straal aankomt dan ben je dood want alles ontploft dan.

    En in het filmpje ervoor zie je dat je je wapens op de grond moest leggen.

    Dus die heb je niet meer en ook volgens mij geen flashbangs of smoke grenades.

    En als je naar rechts gaat dan gaat die emile gedeeltelijk mee naar diekant maar de laserstraal gaat daar niet uit zoals die utigaat als je naar links gaat.

    Dus hoe kan ik dit verder doen.?

    gr danny_0/
     
  4. montana

    montana sam

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    het alle begin

    goedemorgen effe een stom vraagje
    zit nog helemaal op het begin en ik moet uit het vliegtuig springen en dan john volgen maar ben hem zo kwijt en weet niet waar ik dan heen moet ,
    iemand
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Door die buis heenzwemmen kom je in een open gebied waar john iemand het water intrekt daarna kun je daar omhoog en daar een guard disablen.
     
  6. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt, ik kon toch redelijk makkelijk voorbij de rode laserstraal komen en via dat computerscherm de laser uitschakelen. Toen ik de pistool terughad kon ik hem met 1 schot in het hoofd ombrengen en toen was het spel afgelopen.
     
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens help. Ik heb net de 8ste of 9de missie gedaan (weet niet precies, die in afrika) en heb die gast vermoord met een sniper-rifle aan het einde van het tweede deel van het level. Nu ben ik weer terug in de HQ maar weet ik niet wat ik moet doen. Voor alle duidelijkheid: ik speel het evil, dan hoef ik er toch niet voor de zorgen dat ik die bom disarm? Helpppp
     
  8. basovich

    basovich Guest

    weet iemand wat je moet doen als die boot wordt opgeblazen, want dan kan ik kiezen tussen emile, ... en explode boot.
    maar wat ik ook kies, die boot explodeert..en als ik dan op die naam houdt dan gaat er de hele tijd een balkje lopen? weet iemand wat dit betekend?
     
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook Enrica's cancellation code stelen en zo de bom stoppen maar dat heeft wel gevolgen voor haar
     
  10. basovich

    basovich Guest

    hoe?!
    staat nergens op die 3d kaart aangegeven, ik ben al wel in haar kamertje geweest toen zij daar zat en ik had die pc gehacked, maar verder heb ik niet echt veel kunnen vinden...ook ben ik dat kamertje van die kale ingeweest...niks kunnen vinden.
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die toch kunnen gebruiken
    normaal vind je die code op haar computer in haar kamertje
     
  12. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    goedemorgen,

    ik zit vast op met de puzzel van die kubus dat je allemaal cijfers in moet vullen (soort sudoku?)
    Weet zo niet in welk level dit is...

    Kan iemand mij vertellen wat hiervan precies de bedoeling/combinatie is?

    Thanks.

    Suzanne
     
  13. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je eigenlijk de 'Get professional background info on the main JBA members' (of iets degelijks) halen? Ik weet dat het met de Single Plyer te maken heeft, maar hoe ik hem moet halen....
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je al die info over de jba members halen die vind je o.a. in het JBA hoofdkwartier en in de bonus missie in van die ladekastjes. Je moet ook hun oogbollen scannen en hun fingerprints hebben.

    @pretender

    Ga naar gamefaqs.com en haal daar gewoon de combinatie vanaf. Of zoek iemand die goed is met sudoku.
     
  15. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, maar ik heb nu dus het spel uitgespeeld met de neutrale einde (geloof ik). Hoe moet ik het gaan aanpakken dan, want ik ben bang dat hij het niet accepterrd. Savegames deleten en een mission selecteren (eerste JBA HQ missie in dit geval) ? Maar moet ik dan ook die missies er tussen uitvoeren? of kan ik gewoon alleeen de JBA HQ missies selecteren. Helllppp :+ :confused: :+ :confused:
     

Deel Deze Pagina