1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 13 apr 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gedaan en dan?
    Ik weet echt niet waar ik langsmoet.

2. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die grafkist dan door de 'gang' sleurt kan je vanzelf er ergens van af springen over een hek heen geloof ik. Gebruik de kisten als opstapje. Zo moeilijk was het niet te vinden geloof ik.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde bij de graven van Koning Arthur en al die gasten daar kom ik niet weg.

4. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok dat. Maar die uitweg weet ik ook. Je moet die kandelaar laten slingeren met je grapple hook. Dan moet je snel op die pilaar ernaast klimmen ( doormiddel van een graf er naartoe te slepen en daar op te klimmen). Gaan dan aan dat touw hangen en de klokken bel gaat omhoog. Als je snel genoeg bent komt die zwaaiende kanderlaar ertegen aan en luid je de bel. En dan krijg je een filmpje en de deur gaat open. Succes met de best wel pittige baas die erna komt.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de eindbaas, hijs is Extra Sala Pittig :)

Hoe versla ik hem?

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet op de bellen waar hij naast staat. Zodra hij hierna gaat kijken gebruik je je grapple om een kooi naar beneden te laten vallen op zn kop. Doe dit met iedere kooi en dan is hij dood.

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Gehaalt! Heb ik niet gedaan maar m'n broer :9 .
    Nu mag ik ijsblokjes springen in Nepal :D

8. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe krijg je van alle 4 dat ze tegelijkertijd aanstaan want hij zet ze elke keer weer uit. of kan je gelijk al dat stukje zwaard pakken?

edit: laat maar het is al gelukt het was veel makkelijker dan ik dacht :)

Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kick _0/

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben even de naam kwijt van het level, volgens mij was het Columbia net na het eerste flashback stukje waar amanda "dood" zou zijn. (na de motorachtervolging etc.
    Het is dan een stuk waar je van een monster wegrent en moet springen over blokken, dan loop je een stukje verder en kom je op een gegeven moment bij weer een Cut-Scene waar je over een zigzag stuk beton loopt boven een gat wat ineens instort (in die cutscene) en dan verschijnt er "L" op je beeld om in te drukken.

Dit is waar ik vastzit, ik begrijp niet wat ik moet doen :eek:, als ik mijn linkertrigger duw val ik naar beneden, als ik naar links stuur val ik naar beneden... wat moet ik doen om die cut scene te overleven ??

12. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Linker joystick omhoog duwen.

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ah thnx, ga ik volgende week proberen als ik weer thuis ben :)

14. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gewoon naar voren blijven rennen en (A) springen tot dat de cutscene voorbij is. (ongeveer maar 3-4 jumps en blijf aan de rechter kant)

15. tayarambo

tayarambo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in england bij de draak
    ik kan de kooi rechts achter niet laten zakken de rest is al stuk alleen die wil niet zakken wat we ook doen

16. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Bug note: Many people have encountered a bug with the two front cages (those in the middle of the pool), where they do not lower when the the levers are pulled. So, start with the front tanks first in case you will not be able to lower the cages after spending time with the back ones. If you are a console player and after trying a couple of times the bug still occurs, you need to load a previous saved game. Otherwise, you will have to start the game from the beginning (we have not found a solution for this bug until now). If you are a PC player, you can download a saved game.]

Check ook: http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/level06.html

17. tayarambo

tayarambo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wel graag in t nederlands
    kom in dat engels geen wijs uit

18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan een fout in het spel zitten door het saven.

Wat je moet doen is eerst de eerste 2 doen, daarna de achterste 2 (in het water). Die ga net zo makkelijk als de voorste 2, lukt dat niet zit er waarschijnlijk een fout in je save.
    Wat je dan moet doen is je spel herladen en dan nogmaals proberen.
    Lukt het na een aantal keren niet, moet je heel het level opnieuw doen om die fout eruit te halen.

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Boem !

20. TheMass

TheMass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het 2e of 3e level.
    Ik ben over schilderliften aan de buitenkant van het gebouw gekomen op de binnenplaats van een dak, daar kwamen 3 ventjes met 2 honden aan, die heb ik uitgeschakeld, maar hoe kom ik nu verder?
    kan iemand me helpen???_O_ :'-( :confused:

Deel Deze Pagina