Ik zit vast in Peru. Zie een kerel achter een hek die om hulp vraagt en als ik de bal over een steen rol schieten er spijlen uit de kant van de muur. Tevens ligt er een vrouw knock out in een hoekje van de kamer. Er hangt een touw aan een soort hefboom, wat moet ik doen ?
Je drukt de bal van de steen af zodat de pijlen verdwijnen. je kan rechts in de hoek op een plateau klimmen, en vanaf het plateau naar het touw springen. nu werk je jezelf over de deur. eitje.
Ik ben op dit moment bij dat slangenmonster baas. Volgens mij is dit level 5 of 6. Je moet daar op die tanks (of wat het ook zijn) schieten en vervolgens die hendels overhalen. Iemand misschien een tip hoe ik dit het best (snelst) kan doen want ik kom er maar niet uit...:{
heb ook een probleem met de gold reward in England Je moet daar het III sign pushen samen met 2 andere stenen maar hoe krijg je die stenen daar in die room, ik moet daar over een lava put, en ik krijg die stenen daar niet over dus hoe moet ik dat doen?
Ik zit een beetje vast en weet egt niet meer waar ik naartoe moet Ik zit in West Africa en mijn objective's zijn: Main Objective: Aquire Rutland's sword fragment Sub Objective 1: Catch James Rutland (Niet Gehaald) Sub Objective 2: Find Rutland's Expedition (Gehaald) Sub Objective 3: Unblock Stock Waterwheel (Gehaald) Sub Objective 4: Supply water to second waterwheel (Niet Gehaald) Wat moet ik nu doen ik ben een beetje de weg kwijt
eey ik heb een probleem in het huis van lara ik moet alleen de goude medaille nog en weet een van jullie misschien waar die ligt. marc
;; hulp gevraagt -------------------------------------------------------------------------------- wie weet wat ik moet doen met die drie kisten een er van staat boven en twee beneden
welke kisten ?? als je die met die wip bedoelt staat het op pag 1 al keertje uitgelegd die site van tbr chronicals is best wel handig voor de missende rewards/ messen maarja mijn engels is niet al te goed en om nu 6 pagina''s voor ieder level te gaan printen waar ook nog linkjes van plekken in level tussen staan dus als iemand de moeite zou willen nemen om het beetje duidelijk op een rijtje te zetten zou ik diegene dankbaar zijn hier filmpjes van hoe je bazen kunt verslaan: http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/ directe link : http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/boss_movies.html
zit nu zelf weer eens vast in west africa ben bij de 2 sluizen en heb de kist al op de ''drukplaat'' gelegd moet alleen de andere kant nog maar kom er niet uit hoe ik die naar beneden kan houden .... heb al gekeken op de walktrough site maar vindt dat het daar niet echt duidelijk op staat dus zou iemand het mij duidelijk uit kunnen leggen