Arresteren is echt niet fijn ben je al je wapens kwijt.. Ik ga liever dood dan dat ik me laat arresteren.
Inderdaad, liever zelfmoord dan al mn wapens kwijt. Maar je kunt vaak nog wegrennen als er opeens 1 achter je staat.
ja ok maar in een auto trekken ze je er soms weer uit. Ik baalde er de laatste keer echt van, kostte me rond de 100k om weer al mn wapens te krijgen.
sla gewoon een agent neer, heb je tenminste 1 wapen gratis terug. Minste want ze voor je kunnen doen.
Dat counteren had ik al bijna gelijk gehaald vond het totaal neit moeilijk. Handig is om in een achterstands wijk te gaan. Daar knokken meer mense.
achterstand me reet, je hoeft daar maar iets te doen en er wordt voor duizende dollars kogels op je afgevuurd
Haha is dat serieus zo? Pijnlijke verschillen dan weer. Ik moet die achievement ook nog, zit nog maar op 600/1000 ofzo geloof ik. Ik mis wel een beetje de bendeleden uit GTA SA, als ik een beetje aso doe, vlucht iedereen meteen, heel af en toe schiet iemand terug. Gisteren nog een shoutout gehad met Little Jacob, maar die stoner dacht dat hij de gewapende agenten wel met zn blote vuisten aankon en legde dus helaas al snel het loodje. Je zou denken dat hij ook wel wat van zijn eigen merchandise meeneemt.
Dat die bende leden weg zijn vind ik juist wel cool, je weet nu minder snel wie wel of geen wapen trekt. In de vorige delen moest je altijd gewoon bepaalde characters vermijden, of juist niet
help help help ik ben bij de laatste missie bij the deal zeg maar maar ik kom maar niet op tijd onder die helicopter van jacob ik geef vol gas pook naar voren ik snap het niet ik kom net een stukje te kort. kan iemand een tip geven of zoiets word er gefrusteerd van. alvast bedankt,giorgo
Zit je op de motor of in de boot? Als je op de motor zit moet je niet rechts de heuvel op gaan maar links met een sprong over de rotsen langs het water. dan wordt er een jump aangeduid die je dient te nemen. Boot? I dunno
boot is simpel, gewoon onder de helikopter varen. gewoon gassen met die boot, je kan niet echt telaat komen....
2 weken terug gekomen van microsoft aangezien mijn vorige console krassen maakte. Maar mijn nieuwe console, wanneer ik gta iv in de drive doe stopt het spel bij het zwarte scherm met die informatie over rockstar op het begin en kan ik niks meer doen. Maar hij geeft niet aan dat de disc onleesbaar is, ik denk dat het daar tevens ook niet aan ligt. Heeft iemand een idee? Ik zou er ontzettend blij mee zijn!
Hm, en je hebt dit niet bij andere games? Je disclaser zou defect kunnen zijn, anders is het GTA IV zelf.
Alle games doen het prima, maar het is sinds ik mijn nieuwe xbox heb. Dus kan ik het niet spelen binnenkort probeer ik het bij een vriend als die het doet misschien verkopen? Baal er wel van, maar hij geeft geen fout aan maar ik hoor dit verhaal vaker...