Eerst even kijken of het lukt binnenkort... als dat zo is zal ik het posten en maak ik veel mensies blij
nee ik zit op die boot achter dimitri aan ik ben gisteravond wel 1 uur bezig geweest met vol gas naar die heli van jacob te varen maar ik kom er net iets te laat een haartje lijkt het wel beetje frusterend ik probeer het straks weer het moet te halen zijn natuurlijk wel iri hoor net dat laatste stukje
of hij bedoelt het anders, na vieren smiddags kan je zelf bellen. wel lol ik belde een keer: 2pm: niko:Hey packie, want to go and do some pool? Packie: DUde, i was asleep, call again later Niko: ok, Guess your night isn't as wild as mine. dialoog klopt soms niet helemaal
hey ik heb een vraagje wanneer kan ik die missies van stevies doen hoe moet ik die activere ik snap het niet
ik heb een vraag over een missie van packie, die ene dat je de bank moet beroven. Maar dan moet je die kleren halen bij die ene winkel perseus ofzo. Maar welke kleren moet je hebben, heb er al veel geprobeert maar telkens heb ik geen goede kleren.
heeft iemand miss wat tips voor de eind missie.. waar ik samen met roman en LJ eerst de auto van pecoroni moet achtervolgen.. dan zijn huis cleanen van mobs.. dan hem moet achtervolgen op de bike en vervolgens kom ik in een heli terecht maar elke keer word mijn heli uit de lucht geschoten en het begint ERG frustrereed te worden! !?!??!?!?
Je moet met die heli achter die speedboat aan vliegen, en je moet uit del ucht geschoten worden, en dan krijg je een cut scene als je in de buurt bent van het gedrocht met een kop koffie.
zombie ik had een vraagje misschien is hij al gesteld maar kan iemand mij kort vertellen,wanneer krijg je die zombie outfit? ik zag net dat ik hem al had wist ik niet maar wanneer krijg je die nou als je de game uitspeelt of een bepaald level bent of als je die rockstar achievement hebt die iedereen bijna al hebt. ben gewoon benieuwd omdat ik er net achter kwam dat ik hem hebt thx,giorgo
Weet je dat zeker? Heb ik dan voor niks de meest vreemde manoeuvres uit zitten te halen om op die boot te kunnen schieten? Maakt het iig wel een stuk gemakkelijker.