Heb ze daar vaak genoeg zien rijden, als je een andere motor ziet en hierop stapt, zie je ook opeens overal andere motorrijders, wellicht dat je hier iets aan hebt. Weet zo niet waar er 1 geparkeerd staat.
de laatste twee zijn liquidize the assets (van die gast in het ziekenhuis) en nog zo'n missie van Berni waarin je blackmails moet afmaken. ik moet de missie 'that special someone' zien te vinden. P.S. Is er btw een 100% checklist ergens?
Help wat moet ik doen , heb net de missie that special somone gedaan en heb nu dus geen opdracht gevers maar ik heb de Spoiler bruiloft waar roman het over heeft nog niet gehad iemand die raad weer.
is het niet gewoon handiger/sneller om die gast direct te bellen.., van wie krijg je de telefoon voor 'the special someone'?
naast je 2/3de huis in alqonquin, heb je een kleren winkel, naast die kleding shop heb je een auto dealer
maare als je de missie 'that special someone' wil doen, moet je dan ook alle assassins missions voltooid hebben?
Ik dacht van niet. Assassin missies zijn zij-missies, je krijgt er ook een aparte achievement voor. That special someone is een verhaalmissie.
En nog een vraag.Ik ben bezig met die helikopter door onder die bruggen te laten vliegen maar zoals gewoonlijk vallen ze net in het water.En ik moest nog maar 6 bruggen moet je die andere dan weer overnieuw doen of niet?
ook niet, het blijft gewoon opgeslagen, je hoeft alleen nog maar degene te doen die je moet doen, ik weet alleen niet of het ook opgeslagen blijft als je het spel heb afgesloten en niet gesaved heb
Ik had een vraagje mbt het ophalen en doorverkopen van pakketjes of auto's van Little Jacob. Ik heb de verhaallijn en assassins ed. uitgespeeld. Nu zit ik met een opdracht van Little Jacob. Ik moet dan weer zo'n verrotte bak ophalen vlakbij het café en dan rijden naar een locatie onder een bepaalde brug. Als ik binnen de tijd naar de aangegeven plek op de kaart rijd gebeurt er niks. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Alvast bedankt!
DUDE! hij moet een auto met een pakketje erin wegbrengen, dan kan je moeilijk met auto en alles in een taxi gaan zitten he?