1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers][Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijft hele goeie game,maar elke keer als ik weer speel krijg ik die framerate problemen. Op een gegeven moment zooooo slecht, om over online gaan nog maar te zwijgen. Alsik dan in een server zit met een paar mensen....word vaak de framerate erbarmelijk slecht.

    Aan mijn 360 ligt het niet, dat is een gloednieuwe 360 arcade. Aan mijn HDD ook niet, want ik heb andere HDDs getest en kreeg hetzelfde resultaat. Volgens een kameraad ligt het aan mijn tv.
    Ik heb een 127cm plasma van Samsung....hij zegt dat mijn tv de game gewoon niet aankan, kan niet alles goed verwerken. Het feit dat een COD4 of al die andere games wel super draaien komt puur omdat die games lang niet zoveel op het scherm toveren dan GTA IV. Ik vind het maar een sterk verhaal...of kan dit wel degelijk? In dat geval heb ik gewoon pech. Verder heb ik geen slecht woord te zeggen over deze tv.

    Ik ga het vanavond anders wel eens testen , ik pak een oudere tv erbij en ook een pc monitor, en dan eens zien hoe de framerate is.
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke maar er staat geen letter meer bij wie ik naar toe kan?
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zinloze vergelijking en bij Mario was dat zeker wel het doel. Lekker doelloos rondlopen door de levels was geen optie.

    @X-Boxfan: waarschijnlijk wel, dat is een missie vrij in het begin toch? Dan moet je die gewoon halen, als je meerdere mensen leert kennen, kun je soms uit missies kiezen. Uiteindelijk zul je ze toch allemaal moeten doen. :b:
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ging ook niet zo zeer om de vergelijking als om het antwoord ;)! Je MOEST Bowser verslaan, anders kon je niet verder! En in GTA IV MOET je Roman redden anders kun je niet verder! Vond het gewoon een minder slimme vraag, omdat ie zelf al aangaf dat er geen andere opdrachten/missie's meer waren en zich dan toch afvroeg of het percé moest? En het gaat om Roman...alsof je die niet zou hoeven te redden??

    Maar goed, X-Boxfan, je MOET Roman dus redden! Die missie is misschien idd niet de makkelijkste, maar ook echt niet de moeilijkste! Zorg dat je een M4 hebt, die heeft goede zoom! Maak verder veel gebruik van het cover systeem en...neem de tijd!! Ga niet door dat pakhuis rushen als een Rambo, want dan ga je idd elke keer dood! Doe het gewoon rustig aan, neem cover, schakel wat mannetjes uit, ren naar een ander plekje en neem weer cover, schakel dan weer wat mannetjes uit en ga dan weer naar een ander plekje! Gewoon op die manier rustig door het level gaan! En pas op als je bijna bij roman bent! Die kamer waar hij in is, daar staat nog een ventje sneaky rechts achter de deur te wachten! Grenaatje lost dat wel op ;)! Succes ermee :thumbs:!
     
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar heeft iemand nog een tip?Ben wel bij roman geweest maar hij gaat dood door dat ik teveel schiet ofzo.Moet ik misschien een sniper gebruiken voor die ene man?
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee, gewoon met het pistool op zijn hoofd schieten moet voldoende zijn;)
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ben altijd te laat omdat ik moet richten anders gaat roman miss dood maar goed ik zie wel ieder geval bedankt
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wil jij gewoon te graag roman doodschieten?
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vraag me af welke keus ie op t einde maakt ;)
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Voor die ene missie met roman redden kan je op het einde ook een sniper pakken, toch makkelijker richten vind ik. Verder staan er overal gasflessen in dat gebouw, ik schoot die altijd kapot, wel opletten dat ze dat niet bij jou doen want dan ontplof je.
     
  11. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Haaha nee hoor heb hem al.Heb ff in mijn GTA 4 boek gekeken.En hij was indd niet zo moeilijk.
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een kwestie van heel vaak cover gebruiken.
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach so, vond het al een aparte vergelijking. :+ Als je Roman perse dood wilt hebben, moet je gewoon met hem uitgaan en avonturen beleven. :b: Grote kans dat ie het loodje legt, hij is bij mij al opgeblazen, overreden, van een gebouw gesodemieterd en nog wat gruwelijke dingen. Desondanks blijft de man altijd positief. :thumbs:
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    mischien ligt het aan het schijfje van gta zelf?
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand waar je een hoed kunt kopen ? alle winkels gezocht maar niks gezien
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoed is niet te koop! Alleen zo'n Russische muts en een legerpetje (bij die russian shop ofzo op eerste eiland)!
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ook dit zou al eens gevraagd kunnen zijn maar dan doe ik het een 2e keer. Ik heb net Dwayne vermoord en Playboy laten leven. Nu kreeg ik een telefoontje dat hij niks meer met me te maken wil hebben. Is het nog mogelijk die vrienden achievement te krijgen?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Don't worry! Liberty City (5): After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%. Dat Dwayne dood is scheelt je dus één vriend minder waar je 90% voor moet halen, aangezien Playboy X is een eikel, dus geen vriend ;)! Snap ook niet dat je Dwayne hebt vermoord :9
     
  20. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Negers die je mobieltjes geven zijn goede negers. daarom :cool:

    nee ff serieus. Ik had ergens gelezen dat Little Jacob het kennelijk niet op prijs stelt als ik playboy had afgemaakt en aangezien je aan geen van beide nog verder iets schijnt te hebben heb ik maar het zekere voor het onzekere genomen. Ik doe toch 2 playtroughs.

    maarum kan iemand ff in een spoiler zetten welke keuzes ik nog meer moet maken en wat dan de meest gunstige optie is? ik hoorde dak tussen Roman en michelle moest kiezen maar dat die keuze precies averechts werkt. Nouja als iemand dit vooraf ff allemaal kan ophelderen dan is mijn dank groot
     

Deel Deze Pagina