1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het deze misse van zijn dochter en haar vriendje?

    Gewoon blijven achter rijden.
    Op een moment komen er maten bij en dan gaan ze naar een parkje.
    De rest is duidelijk ;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...iemand op de GT forum -->


    I managed to hold on to a few cars. While they were driving (not too fast) I jumped to the car and pressed triangle but he fell off eventually, losing a lot of health.


    Ik heb het probeerd...naar autos jumpen die niet hard rijden en dan de knop om de auto te jatten,maar niks hoor.....
     
  3. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net al de 'Most Wanted' dingen gedaan van de politiecomputer, maar ik krijg geen achievement?
    Ik heb ze allemaal gekilled, maar misschien moest je ze levend vangen ofzo? :+
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een toeval. Deze vraag ging ik nét hier stellen.
    Ik ben kwa missies nog maar op het eerste eiland.. Dus denk dat het daaraan ligt. Moeten we bij de andere eilanden nieuwe most wanted's doen ;)
    Noujah dan is het in totaal wel veel werk!
    Nu maar ff 20 gewone criminelen vangen :9
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Is trouwens wel een leuke toevoeging die politiecomputer! Kan je heel wat uren mee vermaken!
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb problemen met de under the radar achievement. ik weet precies onder welke bruggen ik allemaal moet vliegen (lijstje op internet en waar ze zijn) maar het lijkt wel of hij een brug niet pakt. volgens mij is het de brug helemaal links onderin op het derde eiland, moet je daar op een speciale manier onderdoor vliegen?
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    The Snow Storm, wat een irritantie missie. Op het laatst maar de speedboot gebruikt om de politie af te schudden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2008
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bedoel je met vangen echt vangen of gewoon doodknallen want ik ben daar ook mee bezig en zit anders me tijd te verspillen.

    weet iemand trouwens wie die 'friend' is ? dat is een groen poppetje op de kaart die ben ik nu 2 keer tegengekomen de eerste keer verkocht ik hem coke en de 2de keer was hij een junkie en gingen ik met hem naar een deal maar toen we daar kwamen stond er : the deal has been cancelled because of police nearby. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ze niet gewoon vangen.
    Je kunt bij de computer gaan naar de eerste opties:
    -Current crime record ofzo.
    Hier krijg je crimes die op dit moment bezig zijn. Hier ga je heen en moet je gewoon wat gasten neerknallen.
    - Most wanted
    Hier is een lijst van personen die je moet killen, druk op A om te zien waar hij is , nog een keer op A om de 'missie' te starten. Ook hier rij je naartoe en knal je dood.

    Tenminste, je kunt naar mijn weten geen mensen vángen. Alleen maar doodschieten.
    Dat staat er ook elke keer, neutralize the targets (schakel de doelwitten uit, in het verlepte nederlandse taaltje van ons).
    Ik denk dat er op elk eiland andere 'most wanted' mensen zijn, aangezien ik ze op het eerste eiland nu allemaal uitgeschakeld heb.
    Als je deze allemaal gedaan hebt krijg je achievement.

    Ook krijg je achievement als je 20 'gewone' crimes oplost. Dus van die current dingen.

    Edit: Die 'friend' is volgens mij gewoon een soort random personage. Is wel een achievement voor: Meet al randome people in the game.
    Denk dat ze pas verschijnen op je radar nadat je er langsgereden bent ofzo... Weet eigenlijk niet.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Die random mensen zijn volgens mij gewoon die mensen die je bellen voior missies.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tnx man

    heb alleen nu nog een vraagje :
    ik ben bij nu die pakketjes voor die little javob doen maar ben nu bij een gast die ik nergens kan vinden :confused: er stond op het begin : the buyer gets jumpy dus ik in de lucht kijken maar echt helemaal niets.
     
  12. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, "ik in de lucht kijken" :lol:
    Dat betekent dat de koper het spul zo snel mogelijk wilt, en niet meer kan wachten ;)
    Gewoon naar de plek gaan en de deal doen, dan ben je klaar.
     
  13. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik krijg 1 missie niet opgelost: 'SNOW STORM' dan moet je coke gaan ophalen in een oud ziekenhuis... ik knal iedereen neer, maar dan komen de swat team en dan ga ik uiteindelijk ook dood... iemand tips?
     
  14. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    dat wil ik ook graag weten. ga ook hele tijd dood. heb hem al 5 keer gedaan denk ik. tips zijn zeker welkom
     
  15. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m uit... ik heb gewoon door de hele zoooi gerend, zo snel mogelijk met auto wegracen en toen kwam ik er heelhuids door.. pm me maar voor vragen ;)

    volges mij moet er wel ergens een ladder zijn en dat je dan door de achterdeur kan ontsnappen maja dit werkt ook
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar het probleem is dat hij niet op de plek was :confused: ook niet in de buurt.
     
  17. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor moest het hier al staan.
    Waar kan ik QUB3D spelen?
    Ik zit aan 18,35 procent. mss kan ik het nog ni spelen ofzo

    dit heb ik ook 2 keer gehad
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    volgens mij moet je ze op elk eiland doen.
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je in the statue of happiness? op een gegeven moment kom ik niet verder omdat de deuren gesloten zijn, of kan je pas in the statue na een bepaalde missie?
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Eight Ball.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina