1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij de missie dat je coke moet gaan halen in het oude ziekenhuis. Alleen wordt ik steeds door de politie neergenalt. Hoe hebben jullie dat opgelost ? (neem aan dat mensen hier al verder zijn als ik alle verhalen hier lees *) )
     
  2. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    pak n stevige wagen en mieter die neer op de parkeergarage erlangs.

    als de pliesie komt, gewoon hard naar de parkeergarage rennen en gassen maar
     
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Cover gebruiken en auto aim en dan lekker headshotjes maken. naar buiten rennen ( naar links ) auto pakken die daar staat en weg wezen :)
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de achievement ''That's how we roll'' krijgt
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe diep gaat deze game zeg?


    Dit gaat over de missie waar je roman moet redden, en uiteindelijk chase....


    Ik had dus de eerste keer dat ik deze missie deed Dardan gewoon doodgestoken met zn mes....klaar, afgelopen,terug naar auto. Ik speelde missie echter een tweede keer via andere savegame...hij stond dit keer vlakbij het raam, ik gaf hem één laatste messteek en tot mn verbazing verschijnt er een cutscene waar Dardan door het raam flikkert en in het water dondert....HOE BRUUT
     
  6. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is die helicopter shit toch?

    beetje daten met Brucie etc
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga in ieder geval dat soort missies echt vaker spelen want zo zie je maar weer...er zijn verschillende dingen te zien, echt te gaaf gewoon.
     
  8. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon je op het begin na een paar missies op het eerste eiland pakketjes of mensen wegbrengen voor Roman... ? Weet het niet zeker meer hoor, er gebeurt zoveel in dat spel.. :p Maar nu is dus dat depot van hem opgeblazen en herinneren ik me ineens dat ik voor iemand pakketjes weg kon brengen, en volgens mij was dat dus voor Roman. En ik denk dat ik dat nu niet meer kan omdat ie zijn depot kwijt is. Weet iemand of ik die optie later nog terug krijg of ben ik me gewoon heel erg aan het vergissen? :confused:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    pakketjes wegbrengen doe je voor Little Jacob,.. voor Roman kun je voor taxichauffeur spelen
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou als aanvulling nog willen geven dat je van te voren ff Little jacob met bellen of naar de wapenwinkel moet gaan voor wat bodyarmor,.. je kan je in dat gebouw makkelijk laten verassen door een tegenstander en dan ben je zonder armor snel gezien. (achterin bij de coke ligt trouwens ook nog een medikit)

    als je de coke hebt en je hebt nog wat armor en full health over zou je al sprintend de auto wel moeten kunnen halen
     
  11. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe scroll je naar benenden als je op een website site bij gta dan?
     
  12. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je andere analoge stick... :emo:
     
  13. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen is het ook mogelijk om een nieuwe game te starten?
    Bijvoorbeeld dat mijn broer nu een nieuwe game kan starten zonder dat mijn saves verloren gaan?
     
  15. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het een kwestie van een 2e profiel aanmaken op je Xbox, en dan spelen maar!
     
  16. terrorShooter

    terrorShooter Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij dat menuutje en dan 'game' staaat er tog new bij???:p
    (grammaticaal beetje fokked op ik weet 't)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar wis ik dan mijn savegames of niet?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gewoon je Save die je zelf doet (bij je Safehouse) die zul je niet kwijtraken denk ik. De autosave zal wel worden overschreven lijkt me.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben nu bij een missie voor Elisabetta ofzo.
    Dan moet je naar the old hospital om daar de coke terug te jatten. Nu lukt het wel om al die badguys af te knallen maar daarna komt de politie. Hoe krijg je deze missie het beste uitgespeeld?
     
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Een knuppel ligt in ieder geval bij een station op eiland 1. Je moet naar dat station voor een missie en vlak daarbij ligt een knuppel.

    Bij de Russian Shop kun je brillen halen, is vlak bij je eigen huis (lees: krot).

    Ongeveer 18%.

    Waar je het kan kopen, weet ik niet, maar je komt genoeg mensen tegen die zelf een mes bij zich dragen. Even naar een achterbuurt lopen en dikke kans dat je er zo een vinden kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina