1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je Sightseer achievment eigelijk Moet je dan gewoon met Brucie Helicopter Ride gaan of zijn die Helitour ergens anders ?
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand op een Liberty City map effe aanwijzen waar het huis van Playboy X is? Ben aan het zoeken maar kan het écht niet vinden..
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map en dan middelste eiland ergens bovenin aan de linker kant (bij één van die groene start knoppen klikken)
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik kreeg een sms van Steven, daarin staat: Brucie gave me your numer. Said you were looking voor work. The richfuck who owns this Turismo never parks it in the garage. His place is over on Owl Creek Ave, in westdyke. En daaronder een foto van de auto.

    Dus ik heb die auto gevonden maar wat moet ik nu verder doen?
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat nummer bellen :confused:
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het al gevonden, toch bedankt. Kan wel in z'n huis, maar kan er niets doen :mad:
     
  7. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ook niet, heb die dwayne neergeknald, ik vond het zo'n zielig hoopje triestheid dat ik die maar neergeknald heb. Wel $25.000 maar ja, ik had al 400k dus dat maakte me niet echt veel meer uit :p Nu kan ik zijn penthouse vast niet meer krijgen.. Wel jammer. Als ik de storyline uit heb en de meeste mensen boven de 90% voor de achievement ga ik iedereen eens neerschieten, kijken of dat iets opleverd :D
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Penthouse lukt niet. Misschien met de DLC. Rockstar zal vast kijken wat men graag in de DLC wilt hebben dus ik ga er ook van uit dat er huizen gekocht kunnen worden, zelfde geld voor meer kleding. The fuck moet ik met de 750k die ik nu heb?
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Gelukkig hebben wij een 360 met achievements waarbij je bij 500.000 nog wat krijgt.

    Die playstation mensen zitten maar zielig met geld op hun bankrekening haha
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heeft iemand die maps van whattheydonotwantyoutoknow want het is nogal onhandig om telkens terug te gaan naar die internetcafe.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben even gestopt met missies en ga ff exploren..ik zag een bus station...

    Ik kan uiteraard met de bus rijden...maar kun je ook mensen oppikken ermee? zou echt tof zijn....en dan allerlei dingen met ze uithalen natuurlijk.

    En kun je zelf ook net zoals met de taxi tourtjes nemen?

    Ik ben naar het TW@ internet cafe gegaan en zag allemaal info over hotels en ook plaatjes van de interieurs....kun je daar ook heen? Ik zie geen adressen maar misshcien dat iemand het al uitgezocht heeft?

    Hoe leuk de missies ook zijn...ik vind het exploren gewoon geweldig, dat vond ik in de vorige GTA's al...maar nu is er gewoon zoveel meer te zien, zoveel meer leven. Daarom ga ik al deze dingen uitzoeken ook.
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!

    Ik zit nu op 64% maar ik kan geen missies meer doen. Ik heb 86 missies gedaan
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot je telefoon over gaat. Zet anders even in reactie hier op, in een spoiler, je laatste missie.
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet meer nodig
     
  15. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen , ik zit nu in een missie maar ik wil weten hoe jullie dit aangepakt hebben

    Ik zit in een missie in een ziekenhuis wat ik drugs heb moeten pakken maar nu ben ik omsingeld door de wouten, aan het einde kan ik er niet uit ofwel?
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was er gewoon weer aan de voorkant uitgegaan (dus dat je weer bij het parkeerterrein komt), ik had ook al gekeken of ik er achter uit kon maar ik kon ook al niks vinden.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen missies meer doen, ik heb 90 missies gedaan, en ik krijg geen telefoon oproep

    ik moest in die missie kiezen tussen of ik voor een deal ging of voor revenge en toen heb ik deal gekozen, daarna heb ik geen missie meer gekregen
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    je hebt hem dacht ik uitgespeeld, of je krijgt nog een telefoontje
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nog niet uitgespeeld, want dan zou ik de achievement liberty city minute moeten krijgen. Ik zit nu op 26:12:10
     
  20. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt nog een telefoontje inderdaad :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina