1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Probeer een zak over je hoofd te doen dan...
     
  2. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    MMM waar kan ik die vinden :confused:
    Nee maar het moet toch kunnen?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze zijn er meestal in de avond/nacht. Je kan ze wel overal vinden op het rechter eiland. Gewoon goed kijken naar de kleding van de mensen op straat, en dan zie je vanzelf wel een hoer.
     
  4. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over de Liberty City (5) Achievment

    Hoe moet je dit precies aanpakken ik probeer elke friend boven de 90% te houden maar daar zit wel veel tijd in is dit echt de bedoeling ? kan je niet beter als je al die friends hebt gaan daten ? hoe werkt dit precies ?
     
  5. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ze wel maar hoe krijg ik ze in mijn auto?
     
  6. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had dus zojuist een missie gehaald maar ik wou die gene net bellen en ik werd aangereden en het telefoontje werd dus gecancelled. Nu belt hij hem niet meer vanzelf en als ik hem bel komt er ook niks van.. Wat te doen?
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    HELP::ik zit nu bij de missie that special somewhan, maar nu heb ik de keus op derko ofzow te killen of te laten leven, wat kan ik het beste doen? ik zit op 55%
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    toeteren, dan komen ze bij je auto staan. LB voor instappen. En dan maar een rustig plekje gaan zoeken:9
     
  9. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best veel moeite online iets te doen, vaak duurt het lang voordat ik een game vind, en als ik host blijft de game vaak leeg. Soms kom ik wel in andere games, maar dat duurt dan erg lang. Vooral ranked lijkt niet te werken. :confused: Het lijkt zelfs aan de gamemode te liggen xD Want Free Mode bijv. werkt goed, maar Cops 'n Crooks niet. In andere games heb ik weinig moeite met Live. :/
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe wat jij het leukste vindt


    Weet iemand nog hoe je je progress (%) omhoog kan krijgen. Geen missies, want die heb ik al gedaan
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Keuze maakt niets uit, alleen wat andere dialogen. Als je hem vermoord krijg je wel een héle vette cutscene! :) _O_
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Doe dat even in een spoilertje de volgende keer.
     
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ok ik ga hem dan omleggen, als het toch niet uit maakt*)
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik heb alweer een probleem:p ik zit nu op 55.83% maar ik heb geen missies meer en er belt ook niemand meer, ik heb alleen nog die assasins missies, zijn dat sory missies of subs?


    EDIT: sorry voor dubbelpost
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe die Assasin maar en je komt wel verder;)
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt vanzelf gebeld.
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ok maar ik ben nu al ong 3 kwartier aant spelen zonder gebeld te worden, en ik krijg steeds een telefoontje van packie dat hij bezorgd is dast ik word gekipnapped ofzow en dan zegt nico dat hij andere dingen te doen heeft nu? wat betekent dat?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    - duurt het spel nu 56 uur als je alle missies speelt? Of zijn dat alleen storymissies?

    - Waar kan ik wapens opslaan?
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    - duurt het spel nu 56 uur als je alle missies speelt? Of zijn dat alleen storymissies?
    Hangt af van hoe snel je speelt hé. Ik deed er 29 uur en 49 minuten over. De storyline dan.

    - Waar kan ik wapens opslaan?
    Hoe bedoel je? Als je saved heb je je wapens, je kan ze niet thuis op bed leggen ofzo.
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    btw krijg je ook nog een crib met een echte garage of krijg je alleen maar die reserved parking spots, vind ik namelijk niet echt relaxt die dingen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina