1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een duif die op de grond zit, zit een rode glow omheen. Net zoals bij wapens.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je verder wilt gaan met storyline ga je gewoon naar bv. Roman (later krijg je nog meer).
    Random missies zijn mensen die je op straat tegenkomen (op je kaart zie je die als een groen poppetje als je er vlakbij bent) en die hebben niets met de verhaallijn te maken.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    daar moet je voor betalen:confused:
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook een free versie ;)
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik kom er echt niet onder hoor, is me nu 1 keer gelukt maar toen werd ik neergeknald bij het vrijheidsbeeld!=(
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Snel in de boot springen en dan zowat de hele tijd langs de kant varen (dan snij je een stuk af) en dan hopen dat je onder de heli komt
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb gister voor Playboy X een missie gedaan dat je die nieuwe mobiel krijgt en missie geslaagd en ik wil net op een motor stappen terwijl niko automatisch die playboy belde. Ik drukte toen dus net op Y waardoor het gesprek stopte en daarna kon ik hem niet meer bellen en die X stond ook niet meer op de kaart :confused:. Was dit de laatste missie van hem of wat?
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de bedoeling, dat je crashed.
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke vrienden hou je aan het eind van de game over? Die je dus op 90% moet hebben.

    En ik had in deathmatch 20 kills met pistol, geen achievement, het was ranked. Meer mensen die dat hebben?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik knalde die eerste baas links neer, toen ging ik weer naar buiten en dan is het wachten tot de andere 2 naar buiten komen rennen, en dan neerschieten en klaar ben je. :+
     
  12. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ja dat klopt maar daarna ging ik dimitri te voet opzoeken, en toen werd ik neergeknald omdat ik opeens cops achter me aanhad:?
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zover dat stevie mij smsjes stuurt met auto's die hij wilt, alleen nu heb ik zijn auto gevonden, alleen het is niet dezelfde als van het plaatje, ik heb hem op een andere plek gevonden,

    ik dus lan gzoeken waar ik dat ding kwijt moet, zie ik eindelijk op de kaart, garage tekentje sstaan, ik ga erheen, alleen dan kan ik er niet in?

    ligt het aan de kleur? of moet ik gewoon die ene hebben op dezelfde plek als in het plaatje?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het ligt aan de kleur, of ik moet exact diegene hebben op dezelfde plek als in het plaatje?:p
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan moet je terug schieten :+

    Niet als some crazy ass rambo type achter Dimitri aangaan, maar heel rustig. Hij zit nog steeds op een eiland hé, ver rennen kan die niet.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.833
    Leuk Bevonden:
    9.209
    Hoe doe je die missie voor manny, je moet dan en een auto achtervolgen en die andere gasten neerknallen maar ze ontsnappen steeds
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst naar die garage rijden waar die boykes staan. De 1e die je ziet gewoon keihard met je auto tegenaan rijden. Die andere 2 snel omleggen en dan heb je alle tijd om achter die auto aan te gaan om die boykes ook om te leggen.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet iemand vermoorden boven bij een treinstation samen met een bodyguard sortoff. En als je belt naar 1 persoon zegt die "je moet zelf doen wat je moet doen".
    Moet ik die vermoorden of is er een mogelijkheid dat ik hem in leven kan laten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina