Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Where is the love? :D
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    .
    .
    .​

    We zoeken nog 1 iemand voor C&C3: TW.
    Ga je dit spel spelen op de Xbox 360 en ben je goed neem dan contact op met xHLHx L3G3ND4RY.
     
  3. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh het is nog niet eens zo'n slecht idee, als de matchmaking fatsoenlijk is en iedereen een week of 2 heeft gehad om te oefenen kunnen we wel voor de lol tegen een clan gaan spelen die precies hetzelfde doet...
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben je bang voor een Loss ofzo HLH kom gewoon een match doen via cG !!
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel willen, Vandaag hopelijk match voor de Play-off's en CG Toernooi.
    Woensdag kunnen we niet, denk dat we Donderdag wel kunnen.

    Add me maar op XBL dan praten we wel veder over die match
     
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal ik doen ;)
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wij zijn lekker genaaid en moeten nu tegen jullie HLH dus tegen een 10x betere clan :\
     
  8. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Beste lezers,

    Even tussen door jongens. Omdat Gears of War ook in nederland veel word gespeeld komen der steeds meer LAN-party`s. Enjoy gaming geeft er 20 mei een en jullie zijn allemaal meer dan welkom!!! Ik ben naar de eerste LAN party gegaan van argaming en ik vond het zeer geslaagd idee lekker in het zonnetje met wat drinken met je clan gamen en oefenen voor de grote finale.

    Op 20 mei word er een gears of war toernooi gehouden in NB te veghel. De eerste LAN van enjoygaming stores was echt super relaxt en deze word nog veel leuker en georganiseerder. Als jij op een zondag 20 mei niks te doen heb en je wilt met je clan 400 euro binnenhalen schrijf je dan in op www.argaming.nl.

    1ste plaats- 400 euro
    2de plaats- 200 euro

    Ik hoor het wel anders kan je me natuurlijk toevoegen op XBOXLIVE, qG I evil b u u of de organiseerder van dit Toernooi

    groetjes Danny
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien we er beter is.

    Helaas kunnen wij (HLH) niet, dit omdat ik excamen heb op 21 mei. Als er nog een 3e versie komt zullen wij zeker want de partij zijn.
     
  10. Hoeveel hebben jullie verloren van Infused Gaming voor het ConsoleGaming toernooi? Ben benieuwd..
     
  11. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren is er wel gespeeld alleen de match is nog niet afgemaakt aangezien die om 22:30 begon.

    INT VS HLH

    Host voor int: 5-3
    Host voor HLH 1-5

    Tussenstand is dus 1-1
     
  12. Ik heb het over iG | Infused Gaming vs HLH voor het ConsoleGaming toernooi. Er staat al een loss voor HLH duss...
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Onhost 5-0
    offhost 0-5
    dat bedoel je ckr tjeerd?
     
  14. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net van xHLHx Assassin dat die uitslag van daarnnet dat die match tegen iG was voor console-gaming voorop de gow-ladder.
    Gisteren is er wel gespeeld alleen de match is nog niet afgemaakt aangezien die om 22:30 begon.

    iG VS HLH

    Host voor iG: 5-3
    Host voor HLH 1-5

    Tussenstand is dus 1-1
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar wij konden niet de hele avond door spelen.

    Maar ik hoop dat iG het nog wel wil afmaken. Maar dit keer optijd klaar is met ze team omdat het meerdan 45 min. duurde voordat iG klaar was met van alles en nog wat.

    Maar raar dat er een loss staat terwijl de match niet eens is afgespeelt. Zal straks wel contact opnemen met een admin.

    Edit: hadden nog meer mensen last van de iG host. (Alle 4. Dus niet menselijke lancers, en lag)

    tjeerd had je nog die punten van L3G3ND4RY gekregen?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  16. Hard, en iG maar zeggen dat ze zo tyfus goedzijn en de beste van Europa zijn. Ondertussen verliezen ze ff een map van HLH met 5-1, netjes gedaan hoor HLH :)
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad goed gedaan jongens! Je moet er trouwens even snel achteraan mercenary, want volgens mij heeft iG de win al gekregen...
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je weet dat iG elk weekend in 'the Aubergine Room' zit? Een LAN cafe waar ze dus Vier-dubbele host hebben.
     
  19. Looool, daar is niet van te winnen, of wel dan...
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hum.. 1 had echt een superhost en de andere vielen wel mee.

    Eigelijk was het 5-0 op canals maar we hadden friendly aangezet dus gingen ze zeiken en moesten op nieuw hosten
     

Deel Deze Pagina