Zoek een leven..? Ik ben hier niet degene die met z'n net-niet-grappige posts iedereen laat denken dat hij een social heeft terwijl je de grap van de dag bent. Ik reageer op dingen als er BS gepraat wordt, o.a. door jou en dit is nog altijd een forum met als reden te discussieren - niet om gezellig vriendjes te maken, kom je nog wel eens achter. ooit.
Wouw man, die diss heb je wel ff over na moeten denken he, maar that's the power of the forum of non SmartieZ. In lobby weet je nooit wat te zeggen, in RL zeker nog minder.
@HLH Jullie hebben een Shadowrun team toch? Zo ja, we zouden graag eens tegen jullie willen skrimmen of zelfs voor gamebattles tegen jullie spelen
Ze hebben het niet maar assasin heeft volgensmij een team met vrienden. Vrienden?!? heeft hij die?!? schijnt van wel :{ Edit: Wij willen dan ook wel tegen je spelen assasin!
HLH ik heb gehoort van Sjeers dat jullie vrijdag tegen Tg spelen. Dat klopt niet want we spelen al tegen Ghost of Norway. De clanmatches zijn op dit moment alleen te regelen met eVe Negotiater of je moet het tegen mij zeggen en dan geef ik het door. Maak je maar geen zorgen die clanmatch komt er wel alleen niet vrijdag.. lttrrr FuSionZ Co-Leader
Yordi de naam is tjeerd voor jou, maar ontopic volgens mij hadden deadzone en mercenary het op vrijdag vastgesteld en deadzone weet dan ook dat ze 2 matches op vrijdag moeten spelen.
Stuur maar een msg naar xHLHx I Pure I. @ Deadzone. Kom straks ff in chat dan kunnnen we het bespreken.
Ja of niet.. want hij is geen leader van het gears team.. en er is geen challenge op consolegaming en volgens mij weet alleen jij er vanaf.. Voor jou is het Jordi
tegen wie heb je het.. Iedegval hem maakt niet uit jantjuhh clanmatch komt er wel.. alleen niet vrijdag Ik weet dat je ze wil verslaan maar eerst effe Ghost of Norway de grond in strappen*) lttrr
Nou lekker dan, ga voortaan eerst ff na voordat je komt met: ''Vrijdag worden jullie kk hard geownt'' Maar waneer kunnen jullie dan?
voeg eVe Negotiater toe en je weet het andwoort niet zo moeilijk doen jantjuhhh we weten dat jij heel graag wil.. Maar we hebben vrijdag al een clanmatch die al langer echt vaststond*)
Friendly-match: xHLHx vs eOs Roster xHLHx: xHLHx Nemascyst, xHLHx ZeR0SaN, xHLHx ShocKerR, xHLHx ExiSteNCe Roster eOs I: eOs I Smooth, eOs I Bastarrd0, eOs I Overdoze, eOs I G1psy Offhost canals 5-0: Shockerr ging echt goed met torquebow. OnHost War Machine 5-2: ZerOsan ging lkkr met shottie. Offhost Mansion 5-3: 4vs4 massacre bij de boomer Kortom leuke friendly match.