jep wij gaan het proberen maar het team tegen XHLHX was niet compleet want majinn doet op de wcg niet mee
Friendly match best of 7: xHLHx vs Ghots of Norway Roster xHLHx: xHLHx Zer0San, xHLHx M3C3NARY, xHLHx ExisTenCe en xHLHx ShockerR( xHLHx Nemascyst). Roster GoN: Unrated GoN, Majenx GoN, Skams GoN en ImbaReksten GoN Onhost Canals:5-1 Offhost Fuel Depot:5-0 Shocker eruit en ik (Nemascyst) erin. Deze ronde was niet bepaald moeilijk. Onhost Gridlock:5-1 Was Te makkelijk. Offhost Mansion:5-4 Na een 0-3 achterstand teruggekomen tot 3-3 en daarna gewonnen met 5-4. Verbazingwekend genoeg stond ik samen met zerosan op de 1e plek qua kills. Was een leuke match alleen ik had meer van GoN verwacht.
Nano kap er is een keer mee om de hele tijd tussen shockerr en hlh te stoken, Ahmed vind het namelijk zelf ook niet zo leuk dat jij die dingen over hem zegt en dat hij uit hlh gaat na het wcg en al helemaal niet als hij het van iemand anders moet horen.
Ik ken je niet eens Sjappie Sorry tjeerdje maar ik hoorde uit een message dat hij waarschijnlijk uit hlh wilde. geen datum/tijdstip niks. En zulke dingen wilde ik juist van jullie horen_0/
Ey Nano ik heb jouw nooit een message gestuurt dat ik uit hlh ging ofzo... Ik heb wel gezegt dat ik na het WCG ging stopen met gears (Retired) omdat ik dacht dat hlh en elke clan dan ging stopen maar toen had ik van zero of merc3nary gehoort dat na het WCG hlh gewoon door gaat met gears vanwegen AR gaming LanTornooi elke maand na de WCG. Dus ik blijf er gewoon in. Btw ik ben geen clanhopper.
Tomarc01989 GoN, HotShoT GoN, Damir715 GoN, CristianJT GoN, DoorWedge GoN Tomarc en Damir sowieso, die spelen zo'n beetje alle wars die GoN doet.