Klopt, vooral toen ik hem sprak. Hij kwam vragen naar de taktieken van iG voor de finale van het ConsoleGaming toernooi, de smiegt (lees: slim)
Nieuwe member xHLHx Ryujin. Hij speeld forza 2 voor ons en gaat halo 3 spelen. Hij gaat ook nog eens shadowrun spelen voor HLH en ik en Pure vonden het niet nodig om hem een try-out te geven aangezien we hem al langer kennen als vandaag.
Vorige week deden wij een match tegen GAS, en daar speelde hij toen mee. Master X zei dat hij voor 99,5 % er zeker in zat. Naja, suc6
ja dat was maar een test ik wou ff kijken hoe ze speelde en of GAS wel wat voor mij was maar overduidelijk niet anders had ik er nu wel in gezeten
Ok ok ach je had meerdere keuzes toch hoop dat je geen spijt krijgt van je keuze ach spreek je snel later. Greats De ramenlapper
a valt wel mee ik ken vele malen ergere mensen:b: EDIT: ik vind Solipsist een aardige gast en hij heet ook wesley so no Bullshit ok
Ey willen jullie deze week een clanmatch spelen (GoW) WCG settings? We willen namelijk een beetje oefenen. Friendly of voor Consolegaming maakt ons niet uit.
Zit FinPro ook in jullie clan? Ik zag in de Forza 2 Leaderboards xHLHx FinPro staan. Zou wel chill zijn als jullie zo'n goede racer in je clan hebben.