Auch. Weet je nog toen ik zij dat ik een PC team ging leiden en dat je toen zij ja als ik niet met jou matches mag spelen dan ga ik uit qG. Dat zij je weekje terug ongeveer..
WOW .. jongens gaan we ineens allemaal martijn de schuld geven ? jullie weten dan wel weinig van qG ,, SmartieZ is degene hier die Rens in de clan hield en hem liet bewijzen.. toch was het team er niet mee eens.. en daarom ben ik naar Martijn gestapt en heb hem voorgelegd.. @ iedereen: zit nie zo achter martijn aan, hij doet verweg meer goed dan fout.. hem de schuld geven van zulke dingen is gewoon dom, alleen al omdat jullie er niks vanaf weten @ Rens: je weet dat ik je goed vond spelen op de Beta, jammer genoeg pas je gewoon niet bij het team dat is een Feit en daarom heb ik actie ondernomen omdat ik informatie van iedereen had.. hopenlijk zie ik je nog veel in het spel, was gezellig !!
Vecht het plz ff uit op msn want ik vind het nouw niet echt interessant. Hij zit nu in HLH praat het gwn ff op msn uit ofzo en qG see you on the CoD battlefields.
neen mijn broer heeft hem nog niet maybe vandaag anders gwn morgen maar hij heeft al meer gespeelt dan mij. Want gister avond moest ik weg.
Yes xevert is klaar en de nieuwe skin staat op de site hij is echt relaxed qG Thalix heeft al wat dingen aangepast echt fucking chill iedereen check www.hlh-clan.com
Het is niet egt duidelijk daarom, ik vind het ook iets de donker het leest niet egt prettig imo maar voor de rest vind ik het wel mooi eruit zien.
Ik kan het wel lezen maar het is wel een beter aan de donkere kant, niet dat het niet te lezen is maar ik vind het niet prettig lezen.