haha thnq ik vind hem ook echt mooi hij is best wel donker maar dat is het thema en dat vind ik moo1.
Ik vind de website ook geweldig, tijd voor ons om toch echt een nieuwe te nemen want helaas is de stijl van IntenZz (waarmee hij onze webbsite maakte) niks veranderd en wordt daarop ook die van HLH en dD gebouwd. Maargoed dat komt allemaal wel goed.
Nigga pleassssseeeeeee. Maareh die clanmatches zijn toch 4vs4 en 5vs5? In dat geval hoeven we geen 6 man vast team > random team.
tot nu toe hebben we alleen maar 6vs6 gedaan. Maar het zou ook 5vs5 kunnen worden maar 6 vs 6 is het vetst
MSN zorg dat je broer er ook is. Het moet VOOR 7.30 of NA 10.30 in de tussen tijd ben ik weg. Zeg dat ff tegen Sander. Edit: Nog 20 posts voor 1337
Mijn broer niet gwn ik jij en Sander maar wrm heb je geen xbl meer dan koop het zo snelmogelijk maarjah vanaaf spreken we wel alles af voor dit weekend. oke?
Ik heb nog gewoon live. alleen dat ding zegt telkens dat mijn IP niet goed is terwijl dat WEL is. En hij doet het ook niet op Auto.
lol das echt klote maarjah dan maar op msn. En ik zou je instellingen helemaal op nieuw doen op de xbx