1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    @ Towel.. Hij bedoelt CoD4 haha ..
     
  2. Gimbly

    Gimbly Guest

    okej mooi dan :) gimbly is out vanaf zer0's huis
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Ik vraag het nog maar een keer. Willen jullie team WoG vanavond wat halo3 scrims spelen? Dank u:thumbs:
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    add iemand van WoG
     
  5. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    NEEEEEE JONGE DIT KAN GWN NIET WAAR ZIJN, Ik ga hier niet schelden want dan krijg ik IP ban maar ik wens het CoD4 team van HLH niet veel leuke dingen toe[jaja jullie weten wat ik bedoel stelletje ***********************] en ontcijfer dat maar jonge, jullie weten wat ik bedoel en degene tegen wie weet ook dat ik hem bedoel, IvI0G0I_3I\I van HLH CoD4
     
  6. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    What seems to be your problem, mister?
     
  7. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Mensen overkopen jonge echt kk triest
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bewijs? Vind het altijd laf om zulk soort grote verwijten te plaatsen op een openbaar forum...

    @dennis, ik moet zeggen dat R2theAndy van je houdt (hij is geband, dus kan niet reageren op het forum)
     
  9. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    ach flikker toch op met hun. ze geven hem doekoe om zn naam te veranderen en ja ik heb dus bewijs
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je dat OVERkopen? Vind het niet meer dan een vriendendienst. Denk niet dat Reaperis vanwege dat kaartje heeft doen besluiten om naar xHLHx te gaan.
     
  11. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    R2TheAndy: Woh marksman de laatste clanmatch die we speelde zei ik: 'De beste speler van NF1 komt toch naar ons toe' Ik heb je gewoon 2 weken de tijd gegeven om naar te gaan denken wie het zou worden en dan was de impact Kleiner,
    omkopen? Nou als ik geld zou overhebben zou het naar de friettent gaan

    Maar ons team is compleet we hebben nu 5e koppig team dusse kom maar met die matches?
     
  12. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    ik krijg jou nog wel jonge.. speel 1 keer zonder Reaperis.. teggen ons binnenkort gloednieuwe team jonge
    en krijg K
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    R2theAndy: Reaperis is nu niet onze beste man ofzo, we zitten allemaal op het zelfde nivea, toen wij tegen jullie speelde was er ook echt maar 234234 verschil in kills, ik weet niet of je walshy hebt gehaald maar die maakt wss wel het verschil..
     
  14. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Walshy ?XD
    laat Randy me maar even toevoegen op MSn, ben nou wel een btje gekalmeerd..

    dennis_nf1@live.nl

    Oja, Ik smeek de Admins, Geef me geen IP ban voor mijn Boze Reactie,.. Was even verschrikkelijk boos over de manier waarop dit gebeurd is.. HvJullie Admins <3

    /Mod Fijn dat je bent uitgeraasd, maar we hebben hier natuurlijk niet voor niks een forumbeleid. Bij deze heb je dus een maandban te pakken voor je taalgebruik op de laatste pagina's. Tussentijds terugkomen en/of posten onder een nieuw account of het account van iemand anders zal een ip-ban tot gevolg hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2007
  15. Gimbly

    Gimbly Guest

    Lol en heel dit ging over een punte kaartje nouw dat ik ook meer een vrienden dienst.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het nu over H3?
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Denk ut niet, maar snap ook nie waarom ze het over walshy hebbe?:confused:

    WoG had gister overigens goed gespeeld vond ik, hebben een 2-1 tegen ze gespeeld. Op construct werde we veel ingeslote, daar moete we nog op oefenen. :)
     
  18. Gimbly

    Gimbly Guest

    2-1 voor wie WoG of jullie in iedegavl good game
     
  19. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wtf!!! Welke debiel heeft mijn naam gejat! Iemand uit eXe heet serieus gewoon just1ce....damn kerel verzin een eigen naam want ik loop er al 2 jaar mee rond. Serieus dit vind ik best zielig maarja zulke mensen zijn er...

    Edit: btw sorry dat ik dit hier post maar zie bovenaan de pagina iemand van eXe met het team in zijn handtekening.
     
  20. WoG DaRiGaaZ

    WoG DaRiGaaZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het waren idd leuke potjes:) alleen een beetje jammer dan men rare headset scorpiO buitensloot waardoor teamspeak een beetje verrot ging:p. We spelen binnenkort nog wel een x:)

    @MerQ ik post ook een x \o/\o/
     

Deel Deze Pagina