Ja dat woordt was het(crown) Maar we hadden de crown niet meer maar we stonden wel heel hoog(ook al speelde we nooit meer) toen we speelden stonden we 1ste of 2de. PS: Ik zal niet meer poste hier over AK47, anders lijkt het dadelijk AK47/xHLHx Thread EDIT: We gaan op GB en PZ spelen..
@DrkSpHinx. Is goed we komen jullie vast nog wel een keer tegen op 1 van die sites. En we hebben QFP verslagen.. Dus we zitten in de halfe finale. Edit: Ik ben op vakantie tot 4 Maart. Dus als je contact wil opnemen moet dit via xHLHx 3xPloSiVe of xHLHx ZeR0SaN.
Wat vinden jullie van de begin post? Ik verveelde mij dus heb het ff snel gemaakt. START POST AANGEPAST.
Netjes gedaan, je hebt ook het lettertype aangepast. Daardoor ziet het er wat zakelijker uit. Edit: Laatste zin in je beginpost, pas het even aan man
maar die paniczoom je hebt daar geen ladders heb ik gehoord. ik wil daar ook wel heen gaan maar er zijn geen ladders. dat is vervelend.
Dankje, Ik heb het maar weg gehaalt want het is nu up-to-date. Ik vond het Uncle Sam plaatje wel grappig.
Ik zal het eens aan ze vragen. Kan je ff zegen tegen jou leider dat hij zij PM moet checken of XBL bericht.
jo is gedaan en we zijn ook uit dat toernooi gestapt die Sep NL reageer totaal niet op de andere XBW leden vandaar dat we ons nu richtten op het 3.0 toernooi dat moest ik zeggen ej Later man
Plaatje Welk plaatje is mooier? 1. ------------------------------------------------------------------------- 2. Grote versie. EDIT: Weet iemand een programma om deze plaatjes 620x200 zonder dat het lelijk wordt. Alvast bedankt