Ja LaCoste heeft zijn naam in Justice veranderd. Ik vertelde nog aan hem dat die naam bestond, maar dat begreep hij blijkbaar niet...
Best triest...moet ik zeggen, ben nog nooit iemand met de naam Justice tegengekomen in de clanscene en nu neemt die naab mijn naam over. Zal hem eens een mssg sturen!
jullie hebben toen ook die finpro "gekocht" voor jullie clan, hij schaamde zich ervoor zei ie (wrom trouwens finpro, één vd meest overschatte pgr3 spelers, zelfde ik pwnde hem nog op zn favo baan)
waar maak je je druk om? Het is reaperis maar? en agoris hoezo 'zelfs ik' jij verloor 1-2 van Handewasser in de Dutch Finals. Je bent toch gewoon een goede racer of zie ik dat nou fout?
daar ga ik niet over, ik wou alleen maar zegge dat áls ze een speler hadden willen kopen, had dan iemand anders genome dan finpro. best een aardige gast hoor, maar ik snap echt niet hoe hij ooit dat imago van één vd betere f50gt racers heeft kunnen krijgen. in races vond ik zijn tempo niet echt geweldig, plus dat hij veel foutjes maakte.
Robert wat heb ik gehoord heb je een koptelefoon zonder mic ow wat gweldig. Nu nog een computer zonder toetsenbord en we zijn helemaal van je af. Zijn de moderators ook minder druk met het weghalen van je (grappige) post. O je had mij voor sinterklaas geen groter kado kunnen geven. /Mod Doe eens even normaal kereltje. Jij bent net zo vervelend. - Pim
Wat loop jij nouw weer te lullen hou gwn je bek en stop spamme en als je denkt dat die post grappig was. HAHAHAHA NOT