Omdat je eerst in mijn vriendenlijst stond en nu opeens niet meer en heb je dus een msg mis gelopen. http://www.hlh-clan.com/showthread.php?t=120
Hmm ja ik heb nieuw maand dingetje> TsS John. K heb de poules gezien, maar in poule A speelt TsS II niemeer echt en volgens mij vVv ook nie.... maargoed wanneer worde de eerste potjes gespeeld?
Had net tegen jullie gespeelt, was wel een leuk potje dacht ik zo. Alleen die Gimbly moest weer zo bot doen.
Jah srry ik word een btje sago als mensen me 3 keer in mijn rug pak .(vond ik stiekem wel lkkr) En als er iemand is die een half uur weg rend met snipe en vervolgens zich omdraait en me actived (dat was jij niet or)
Ja is goed voeg je wel toe, Lijkt mn FL ook wat poplairder Dan voeg ik jou ook toe kan ik je ook wel een paar X in je rug pakken
Wow jij bent grappig lkkr orgineel. Wat dacht je ik ben te slecht om te joinen ik post iets leuks voor (revange)/ Gelukkig had ik gelijk toen ik tegen zer0 zei dat je n00b en homo was. Ik heb rood haar kan ik ook niks aan doen maarjah ik own je als nog dus je kan beter je tijd gebruiken met oefenen dan een filmpje te poste. /Mod Waarschuwing wegens flamen. Check voor details je inbox.
Ja EnVy ging ook. Ik niet 140 km voor mij voor zo'n lan en ik moest voetballen maar tot hoelaat duurt die shit? want ze zijn nog steeds niet online
Het zal wel wee uilopen maarjah ons cod 4 team is daar ook dus als we wat hebben gehoord post ik het wel