Iets met een clanmatch ofzo! reaperis lagde eruit, toen had Kepro geen zin er meer in, dus hij leavde de clanmatch! En toen had HLH verloren, en toen gaf S c 1 de schuld aan Drksphinxz
Al members op het oog? Aangezien bijna iedereen al zen plekje heeft gevonden zal het nog wel lastig worden..... Tenzij Tjeerd met zen portomonee zwaait J/K Tjeerd :b:
drksphinx ik vind het erg laag van je dat je drm leaved en dat je ons van GB verwijderd echt gwn laag
Gelukkig geef ik niks om van wat jij vindt van mijn, ik heb al die matches geregeld en gespeeld, en gecarry'd dusse, ik wou EnVy's GB roster joine dus moest ik het team delede of een ticket sturen en dat duurt weer 3 dagen..
Heb heb zeker niet je mail box bekeken ofwel? Anders had je zon dikke mail gezien of je nog ff kon wachten met het team verwijderen. Veder heb ik niks anders te zeggen dat het gewoon een lage streek is, en ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je voor zo iets left, zoals Rbert zei was het een smoes van je.
Kreeg net een berichtje van die mod dat ik gewonnen had, en ze het zielig vonden dat ik dat mannetje de hele thread door smack.. Ik>Robert kwam het opneer
Ja sphinXz is idd eigenlijk te sick voor mij. sphinXz is te sick voor iedereen. Mr Carry 2 Victory. EnVy #1 Europe nu. Z'n nickname is Captain Clutch aka Walshy the 2nd. Please kom terug bij HLH, we betalen je een xbox elite! -- Nog 103 G3 headshots en ik heb de gouden AK47 bitches
On3Shot lijkt me met deze post meer een type voor Fristi Mja ik weet niet wat de reden is dus bemoei me er verder maar niet mee...
Rens ben je misschien uit HLH gegaan omdat je er niet tegen kon dat je niet de beste was, Robert > Jou.