Ik had ze beter verwacht. Gewonnen met 3-0. Score: 5-3 (on host) Canals 5-3 (off host) Mausoleum 5-0 (on host) Rooftops Ps. Ik vond Team NoK better.
Oke cool, kijken wat wij ervan bakken Wat is het verschil tussen Team NoK en NoK dan, ik zie dat het 2 verschillende teams zijn, maar is het een A en B team ofzo?
Denk het. Ze hadden het allen vaag uitgelegt dus kan het niet met zekerheid zeggen. Ik had al iets over XBL gestuurt maaja. xHLHx M3RC3NARY xHLHx ZeR0SaN xHLHx AsSasSiN xHLHx Dutch 7up Het 3 players team verschild qua map. (Jammer, dat we het niet meer in het weekend konde doen. Stuur maar een tijd waneer jij wil en ik zal kijken of ''wij'' kunnen.
We hebben al 2 keer van jullie verloren. Ik wil eerst een goed team dat op elkaar ingespeelt is. Aangezien jullie naar de WCG gaan hebben we nog genoeg tijd om te spelen. Dus wil je aub. stopen met het vragen. Ik neem contact op met jullie als we er klaar voor zijn
wel tegen NoK en Team NoK spelen, maar niet tegen ons. Jullie staan 22-0 ofzo maar de helft van die clans zijn het spelen nog niet waard. Laat maar eens zien of je er nu dan klaar voor bent want met die score wil toch zeggen dat het team van nu iets beter is dan van ervoor ;-)