Ik bedoel jij post in het clan forum maar je zit niet eens in een clan. Moet je dan gewoon is nagaan hoe hard jij zal verliezen, volgens mij wordt het dan gewoon pijnlijk. Denk dat je Xbox ook een ring of death zal geven. http://www.gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-4/team/flxunreal-eu/matches
De reden dat ik niet in een clan zit is omdat ik er geen tijd voor heb, niet omdat ik niet goed genoeg ben, maar dat is moeilijk te begrijpen voor zo'n levenloos figuurtje als jij.
Als je niet meer op XBW zou komen had je GENOEG tijd om te gamen. Denk niet dat mensen jou missen Dus zet je Xbox aan en ga andere mensen irriteren
fLx is niet super, ze willen alleen maar met die bullshit Duitse regels spelen, daarbij kunnen wij ze wel aan als we ons beste VASTE team gebruiken.
Haha dan ga ik lekker meedoen omdat al deze posts waarschijnlijk toch weer verwijderd gaan worden door een moderator, Xbox-Master is een kneusje die niks te doen heeft lalala jottemmmm
huh zijn ze nou alweer van clan veranderd? Wij hadden ook al een keer tegen hun gespeeld maar ik meen toch echt onder een andere naam:/ Ey serieus, kijk ze hunzelf wins geven dan, dagen hun oude clan uit en reporten de win.. Wtf??