Je hebt deze liedjes: Basshunter - Boten Anna en Basshunter - DOTA
die gaat over het spel DotA.
Nou dat zal ik jullie allemaal eventjes uitleggen! Het lijkt minder leuk dat het is denk ik. Je hebt 2 kanten die tegen elkaar spelen, de Sentinel tegen de Scourge. Je kan allemaal verschillende modes doen om het spel te spelen, een paar zijn: all random / all pick / easy mode / same heros en nog veel en veel meer. Als de host eenmaal een mode heeft gedaan kan iedereen een hero kiezen (all het geen random is), de hero keuze bestaat uit een breed asortiment van 89 hero's
dus je stemt hero's op je team af en op je tegenstanders. Dan begin je te spelen, er zijn drie lijnen waar de creeps lopen van jou en de tegenstander, die elkaar in het midden ontmoeten en even sterk zijn, en daartussen staan bomen waar neutral creeps staan.
Waar het spel over gaat is dat je de basis van het andere team kapot maakt. Dat doe je door sterke hero's te maken met items (zijn er ook veel van) die je kan kopen van het geld van gedoden hero's of creeps.
Dat was het een beetje, alleen het is veel uitgebreider. Hoop dat jullie het een beetje snappen want ik kan niet zo goed uitleggen \o/
Hij zegt 2 liedjes door elkaar
Robert speelt MLG CUSTOMS ONLY!
Klik om te vergroten...